Спосабы падачы і склад інфармацыі, якую спажывец можа атрымаць, звярнуўшыся ў банк
1. Выказаць падзяку работникам банка, а таксама пакiнуць рэкамендацыi па паляпшэнні дзейнасці вы можаце:
- звярнуўшыся у Кантакт-цэнтр «136 патэлефануй у свой банк»
- звярнуўшыся ў падраздзяленне банка, ў тым лiку каб пакінуць пісьмовы зварот у кнізе заўваг і прапаноў;
- накіраваўшы электронны ліст;
- накiраваўшы пicьмовы зварот (наўмысным (кур'ерам), з дапамогай паштовай сувязі, падчас асабістага прыёму);
- падзяліўшыся ўражаннямі на сайце банка ў раздзеле «Зваротная сувязь»;
- звярнуўшыся ў банк з дапамогай сацыяльных сетак, інфармацыйных парталаў і відэахостынгаў:
- звярнуўшыся на прамую тэлефонную лінію;
- або запiсаўшыся на асабісты прыём у кіраўніцтва банка;
2. Для атрымання даведачна-кансультацыйнай iнфармацыi вам патрэбна:
- звярнуцца у Кантакт-цэнтр банка «136 патэлефануй у свой банк»;
- звярнуцца ў падраздзяленне банка;
- задаць пытанне аб прадуктах / паслугах на сайце банка ў раздзеле «Зваротная сувязь» для фізічных асоб , юрыдычных асоб;
- звярнуцца ў банк з дапамогай сацыяльных сетак, інфармацыйных парталаў і відэахостынгаў:
3. Падаць патрабаванне аб аднаўленні правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў, парушаных дзеяннямі (бяздзеяннем) банка, а таксама хадайніцтва аб садзейнічанні ў рэалізацыі правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў, не звязанае з іх парушэннем, а таксама паведамленне аб парушэнні актаў заканадаўства, недахопах у рабоце банка (службовых асоб) вы можаце:
- звярнуўшыся ў падраздзяленне банка, ў тым лiку каб пакінуць пісьмовы зварот у кнізе заўваг і прапаноў;
- накіраваўшы электронны ліст;
- накiраваўшы пicьмовы зварот (наўмысным (кур'ерам), з дапамогай паштовай сувязі, падчас асабістага прыёму);
- падзяліўшыся ўражаннямі на сайце банка ў раздзеле «Зваротная сувязь»;
- звярнуўшыся ў банк з дапамогай сацыяльных сетак, інфармацыйных парталаў і відэахостынгаў:
- пасярэднiцтвам канфідэнцыйнага інфармавання службовай асобы, адказнай за ўнутраны кантроль, па тэлефону +375 17 309 36 05 цi conf.info@belapb.by;
- звярнуўшыся на прамую тэлефонную лінію
- або запiсаўшыся на асабісты прыём у кіраўніцтва банка.
4. Даведкі на фірмовым бланку банка ў рамках банкаўскай дзейнасці (наяўнасць/адсутнасць укладаў/крэдытаў і г.д.) выдаюцца асабіста пры звароце ў падраздзяленне банка.
Шаноўные спажыўцы банкаўскiх паслуг, банк накiроўвае iнфармацыю па заваротах, якiя паступiлi, з улiкам забяспячэння выканання банкаўскай тайны сваiх клiентаў.