Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
                                           8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    Будуем паспяховы бізнес разам з Белаграпрамбанкам: гісторыі карпаратыўных кліентаў

    02.11.2021

    Пачаў бізнес са студэнцкіх гадоў і за некалькі гадоў стварыў паспяховую кампанію па вытворчасці папкорну, салодкай ваты і аднаразовага посуду. Крызісы і пандэмія не перашкодзілі, але далі новыя напрамкі работы, рынкі збыту. І зараз фірма ў прыбытку, пашырае вытворчасць і будуе новыя планы. Кіраўнік ТАА "МідасПро" Андрэй Пунько ў інтэрв'ю для Белаграпрамбанка падзяліўся сваёй гісторыяй эфектыўнага бізнесу.

    Кіраўнік кампаніі «МідасПра» Андрэй Пунько

    Я гатовы дзяліцца вопытам, расказваць пачынаючым прадпрымальнікам рознічнага гандлю, самазанятым, як пачаць бізнес, пралічыць выдаткі і рызыкі, якія ўлічыць моманты на пачатковым этапе, – кажа Андрэй Пунько, кіраўнік фірмы «МідасПро». - Гатовы падзяліцца любой інфармацыяй, якая дазволіць зэканоміць час на вырашэнне бізнесавых задач.

    Свой бізнес па продажы папкорна на дзіцячых святах, у кінатэатрах Андрэй пачаў яшчэ ў студэнцтве, у нулявых, з 500 доларамі ў кішэні. А сёння ён - уладальнік самавітай вытворчасці з добрай геаграфіяй паставак і новымі амбіцыйнымі планамі.

    Але пра ўсё па парадку.

    - У студэнцтве я шукаў падпрацоўку, потым пачаў займацца выязным гандлем па святах. Тады падумаў: бо я магу арганізаваць бізнэс. Набыў апарат для папкорна. І паступова змог захапіць шматлікіх рабят з інтэрната - мы разам прадавалі шары, дзіцячыя цацкі, салодкую вату, папкорн, увогуле, разам зараблялі. З-за гэтага, вядома, цярпелі вынікі сесій, і мяне нават выклікалі да рэктара, - з усмешкай успамінае Андрэй Пунько.

    А затым быў складаны перыяд, з прычыны хваробы Андрэю прыйшлося больш за год кіраваць сваім бізнэсам дыстанцыйна. Але бізнэс ён не страціў, больш за тое, з дапамогай прыцягнення кампаньёнаў змог яго працягнуць і развіць. Займаліся продажам цацак і папкорна па святах, справа ішла нядрэнна.

    - Калі я зразумеў, што бізнэс павінен развівацца, я сышоў з розніцы і стаў вазіць прадукцыю оптам. Паступова перайшлі толькі на продаж папкорна. А затым мой кампаньён прапанаваў адкрыць кафэ - так бізнэс значна прасунуўся. І праз некаторы час мы апынуліся на піку: прадавалі папкорн у 12-ці арандаваных кафэ, - распавядае Андрэй.

    Цяпер папкорнавы бізнэс ахоплівае пяць кавярняў. Выручкі, па словах прадпрымальніка, тут былі спачатку невялікія і працы значна больш, чым у топавых месцах, якія, нажаль, з часам апынуліся недаступныя для вядзення бізнэсу. Аднак гэта не спыніла бізнэсмэна.

    - Многія кінатэатры сталі арганізоўваць уласныя кафэ, рыхтаваць папкорн на месцы, а наша кампанія дапамагла ім вырашыць тэхнічныя і іншыя пытанні, - кажа Андрэй. - Потым мы арганізавалі ўласную вытворчасць і сталі прывозіць у кінатэатры і там рэалізоўваць ужо гатовую прадукцыю.

    Пазней фірма падзяліла вытворчасць і продажы. Зараз пастаўляе гатовую прадукцыю ў многія кінабары краіны. Было наладжана ўзаемадзеянне з дзяржаўнымі і прыватнымі кінатэатрамі Беларусі.

    - Мы набылі абсталяванне ў Кітаі, - працягвае Андрэй, - заняліся непасрэдна вытворчасцю і аптовымі пастаўкамі. Запрасілі на працу тэхнолага, які распрацаваў выкарыстоўваныя для выраба папкорна інгрэдыенты, натуральныя фарбавальнікі з какосавага алею, якія надаюць залацістае адценне прадукту. Нашу прадукцыю ведаюць многія гандлёвыя сеткі і набываюць менавіта ў нас.

    Вельмі моцна ўдарыла па бізнесе пандэмія, калі кінавідэапракат фактычна перастаў працаваць. Збыт папкорна спыніўся, але фірма выйшла з цяжкай сітуацыі - перайшла на вытворчасць і продаж аднаразовага посуду. На сёння кампанія з'яўляецца манапалістам у сваім сегменце. Прадукцыя рэалізуецца ў краінах СНД (толькі ў Расію пастаўляецца больш за 50%), у найбліжэйшай будучыні плануецца падпісанне кантракта на пастаўкі ў Еўропу. У сваю чаргу, некаторыя тавары фірма закупляе ў Еўропе, Аргентыне і Кітаі (напрыклад, сувенірную прадукцыю: брэндаваныя бірулькі, пластыкавыя шклянкі, статуэткі мульцяшных герояў, начос-чыпсы і інш.).


    Кіраўнік фірмы "МідасПра" Андрэй Пунько ў інтэрв'ю для Белаграпрамбанка падзяліўся сваёй гісторыяй эфектыўнага бізнесу

    - У 2016 годзе было адкрыта прадстаўніцтва ў Расіі і створана група кампаній. Склад знаходзіцца ў Менску, расейская кампанія купляе прадукцыю ў Беларусі. Цяпер мы актыўна займаемся лагістыкай, аўтаматызуем бізнес-працэсы і наш сайт, які будзе працаваць па прынцыпе маркетплейсу: заказ прыходзіць на сайт, затым на склад, і далей тавар дастаўляецца заказчыку, - дзеліцца планамі прадпрымальнік.

    Усё працуе на прыбытак. На фірме комплексны падыход да вытворчасці. Ёсць тавары лакаматыўныя, «якія зарабляюць» (як напрыклад, папкорн), а ёсць тавары спадарожныя, без якіх папкорн не рэалізуеш - гэта посуд, упакоўка і інш. Атрымоўваецца нарошчваць абароты бізнесу і дзякуючы выхаду на маркетплейсы. З з'яўленнем спецыялістаў па маркетплейс, якія пастаянна аналізуюць сітуацыю на рынку і дапамагаюць прадукцыі выходзіць у ТОП, кампаніі ўдалося знайсці сваю нішу і дасягнуць высокіх вынікаў.

    Вядома, без цяжкасцей з выручкай таксама не абышлося. З-за пандэміі, паводле слоў Андрэя, прыйшлося аптымізаваць штат з 49 да 19 чалавек. Сёння ў кампаніі 29 супрацоўнікаў, фірма спраўляецца з дапандэмійнымі аб'ёмамі работ. Гэтаму садзейнічае і дыстанцыйны рэжым працы, на які перайшлі з 2020 года. Галоўнае, як кажа прадпрымальнік, каб праца выконвалася своечасова, і тут ён дакладна вызначае дэдлайны. Вынік - поўная аддача супрацоўнікаў і эфектыўнасць бізнесу.

    - Сёння кампанія працуе ў наступных напрамках: гэта продаж абсталявання для вытворчасці і прыгатавання папкорна, салодкай ваты, мяккага марожанага, фруктовага лёду, гарачага шакаладу, гэта таксама продаж сыравіны і дабавак для вытворчасці ўсяго вышэйпералічанага. Мы прадаем гатовы прадукт: папкорн, мармелад, чыпсы начос, вырабляем і прадаем аднаразовы папяровы посуд (шклянкі для гарачых/халодных напояў, папкорна, крэманкі для марожанага) і іншае пакаванне, - рэзюмуе Андрэй.

    На пэўным этапе, калі спіс найменняў прадукцыі значна павялічыўся, узнікла неабходнасць у набыцці памяшканняў: фасовачна-ўпаковачнага цэха і склада. З рэалізацыяй праекта дапамог Белаграпрамбанк.

    - З Белаграпрамбанкам нам падабаецца працаваць. Уся праца з кліентам тут пастаўлена дакладна. Але самае галоўнае - празрыстасць супрацоўніцтва, адсутнасць утоеных плацяжоў, завышаных камісій, пастаянна зменяных ўмоў. Мы за правільную арганізацыю крэдытнай палітыкі ў кампаніі - добры крэдытны план можа дапамагчы бізнэсу зрабіць рывок. І я бачу развіццё кампаніі ў крэдытаванні. Пры гэтым трэба разумець, што крэдыт павінен брацца на пэўную мэту, і з гэтай мэты не павінна быць вычляненняў. Калі ўзнікнуць нейкія пазапланавыя праблемы, то іх трэба будзе закрываць з дапамогай іншых сродкаў, - лічыць бізнесмен.

    Прынцыповы кіраўнік кампаніі не толькі ў фінансавых пытаннях. Ён лічыць, што залог поспеху таксама ва ўменні весці дыялог - з партнёрамі, кліентамі, дзяржаўнымі структурамі. Прадпрымальнік павінен шукаць простыя і даступныя шляхі рэалізацыі бізнес-задач, і вядома, у рамках заканадаўства. Дзякуючы гэтым прынцыпам фірма Андрэя вырасла "з нуля" ў правільна арганізаваны буйны прыбытковы бізнэс, і сёння ён не баіцца канкурэнцыі, смела дзеліцца планамі:

    - На сёння ў планах - укараненне новых пазіцый шляхам уласнай вытворчасці, так як у заказчыкаў ёсць патрэба ў прадукцыі новага фармату. Паспрабуем рэалізаваць праекты з дапамогай доўгатэрміновай крэдытнай падтрымкі банка. Ну і выхад на Еўропу, дзе нашу прадукцыю можна прадаваць нашмат даражэй, - гэта наша галоўная мэта.

    Многія кліенты супрацоўнічаюць з ТАА «МідасПро» з дня заснавання кампаніі – задаволены якасцю прадукцыі. Сярод пастаянных заказчыкаў ёсць вядомыя персоны расійскага шоу-бізу – браты Запашныя. Яны заказваюць у фірмы аднаразовы посуд са сваім імянным лагатыпам.

    На гэты момант такіх універсальных кампаній па вытворчасці прадукцыі і продажы абсталявання для кінабараў у Беларусі больш няма. У СНД - усяго тры. Аднак, Андрэй акцэнтуе, што сёння адкрыць бізнэс па продажы папкорна і салодкай ваты не толькі выгадна, але і вельмі проста. Асноўныя перавагі такога бізнэсу, па словах прадпрымальніка, - гэта невялікі стартавы капітал, хуткая акупляльнасць, высокая прыбытковасць, нізкая працаёмкасць і просты дакументаабарот.

    - Нескладана палічыць, які даход можа прынесці адзін месяц працы аднаго месца па продажы папкорна, - распавядае кіраўнік фірмы. - За адну гадзіну ў сярэднім прадаецца 15 порцый папкорна, за 8-гадзінны працоўны дзень - 120 порцый. Пры кошце порцыі папкорна ў 1$ дзённая выручка складае 120$, або 3600$, у месяц. Выдаткі на абсталяванне і сыравіну ў першы месяц працы складаюць у сярэднім 1000 $ на апарат для папкорна і 1200 $ на сыравіну, упакоўку, электраэнергію, арэнду, заробак прадаўцам. Такім чынам, чысты прыбытак складае: у першы месяц 3600 $ - 2200 $ = 1400 $, у наступныя месяцы 3600 $ - 1200 $ = 2400 $. Як бачыце, бізнэс па продажы папкорна просты і высока рэнтабельны.

    Кампанія "МідасПро" гатова супрацоўнічаць з прадпрымальнікамі ў сферы вулічнага гандлю і кансультаваць бізнесменаў пачаткоўцаў. Пры ўзаемадзеянні з кампаніяй у іх распараджэнні заўсёды будзе персанальны менеджэр, які дапаможа абраць аптымальнае абсталяванне з улікам размяшчэння аб'екта і патэнцыйнай аўдыторыі і раскажа аб найбольш прыбытковай прадукцыі. Спецыялісты кампаніі "МідасПро" ўжо апрабавалі шматлікія рашэнні на практыцы і гатовы дзяліцца сваім вопытам, кампетэнцыямі, дзелавымі кантактамі.

    Белаграпрамбанк у сваю чаргу гатовы выдзеліць свае пляцоўкі Igrow для сустрэч і правядзення мерапрыемстваў па абмене вопытам паміж прадпрымальнікамі. Калі вас зацікавіла гэтая тэма, пішыце нам, і мы дапаможам даць старт вашаму бізнэсу. Уступайце ў супольнасць Igrow у сацыяльных сетках, падпісвайцеся на Telegram-канал https://t.me/igrowby і атрымлівайце пастаянную падтрымку банка - неабходныя практычныя парады і рэцэпты поспеху для запуску і развіцця сваёй справы.

    Даведачна. Белаграпрамбанк дапамагае бізнэсу фінансаваннем, таксама ў банку дзейнічае інфармацыйная падтрымка стартапаў, прадстаўнікоў малога і сярэдняга бізнесу, функцыянуе сетка коворкінг-прастора для прадпрымальнікаў пачаткоўцаў і кампаній, якія развіваюцца - IGROW. Сёння па краіне такіх цэнтраў налічваецца больш за 40.

    Цэнтры прыцягнення IGROW Белаграпрамбанка - гэта прасторы для працы бізнесменаў, правядзення дзелавых сустрэч, навучальных мерапрыемстваў. Для рэзідэнтаў у IGROW створаны ўсе ўмовы для эфектыўнай і плённай работы, тут рэгулярна праводзяцца цікавыя семінары па развіццю бізнесу, мерапрыемствы з удзелам партнёраў банка, якія дзеляцца вопытам паспяховага пабудовы бізнесу і могуць выступіць інвестарамі ўдалай бізнес-ідэі. Словам, фармуецца спрыяльнае бізнэс-асяроддзе, якое дадатнай выявай мовіцца на фармаванні ўласнай справы і паляпшэнні бізнэсу.


    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у дачыненнi да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць