«Эквайрынг-pro» Белаграпрамбанка прадстаўлены на форуме «БАНКИТ 2021»
20 кастрычніка ў рамках XVII Міжнароднага форуму «БАНКИТ 2021» Белаграпрамбанк прадставіў удасканалены тэхналагічны прадукт для бізнэсу - «эквайрынг-pro». Аб сэрвісе банка ўдзельнікам форуму распавёў дырэктар Дэпартамента аплатнай інфраструктуры і электроннай камерцыі ААТ «Белаграпрамбанк» Дзмітрый Лапаткіна.
Сэрвіс «эквайрынг-pro» сёння карыстаецца шырокім попытам у Беларусі: больш за 10 тысяч кліентаў Белаграпрамбанка паспяхова працуюць з дадзеным прадуктам. У рамках форуму «БАНКИТ 2021» сэрвіс быў прадстаўлены ў якасці самастойнага суббренда банка.
У рамках XVII Міжнароднага форуму «БАНКИТ 2021» Белаграпрамбанк прадставіў прадукт для бізнэсу «эквайрынг-pro»
- Белаграпрамбанк з 2010 года прыклаў значныя намаганні для развіцця ўласнага эквайрынгавага бізнесу. Сёння ўсё, што ўваходзіць у паняцце «эквайрынг», а гэта шырокая сетка зарэгістраваных плацежных прылад у прадпрыемствах гандлю і сэрвісу, банкаматаў, інфакіёскаў, касавых тэрміналаў па ўсёй краіне, гэта банкаўская і тэхналагічнае абслугоўванне, прадстаўлена на самым высокім якасным узроўні, - адзначыў у падчас выступлення на форуме «БАНКИТ 2021» дырэктар Дэпартамента аплатнай інфраструктуры і электроннай камерцыі ААТ «Белаграпрамбанк» Дзмітрый Лапаткін.
На «БАНКИТ 2021» Белаграпрамбанкам быў анансаваны новы сэрвіс прыёму плацяжоў «Tap to Phone»
«Эквайрынг-pro» - новы стандарт эквайрынгу ў Беларусі
- Мы прапануем кліентам сэрвіс «эквайрынг-pro» па-за якіх-небудзь паслуг нашага банка. Кліент можа заключыць эквайерскі дагавор незалежна ад таго, крэдытуецца ён у банку ці не, знаходзіцца ён на РКО ці не. Мы пазіцыянуем эквайрынг як самастойны прадукт - так больш зразумела і зручней і кліенту, і банку, - адзначыў спікер Белаграпрамбанка.
Удасканальваючы эквайрынг, банк у першую чаргу арыентуецца на кліента - яго зручнасць, прыбытак, бяспеку.
Пра эквайрынг банка ўдзельнікам форуму распавёў дырэктар Дэпартамента аплатнай інфраструктуры і электроннай камерцыі ААТ «Белаграпрамбанк» Дзмітрый Лапаткін
«эквайрынг-pro» - гэта зручна
- Банк супрацоўнічае практычна з усімі пастаўшчыкамі тэрмінальнага абсталявання на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, - адзначыў Дзмітрый Лапаткін. - У кліента ёсць шырокі выбар. Мы ўсталёўваем POS-тэрміналы такіх кампаній, як ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр», ТАА «Туссон», ТАА «ЭКСАТ-БЕЛ», ТАА «Фарнелл» і інш. Касавыя рашэнні для кліента разнастайныя - больш за 60 відаў: гэта і прылады, якія працуюць ад мабільнага інтэрнэту для выязнога гандлю, і абсталяванне, якое падключаецца да правадной тэлефоннай сувязі для стацыянарных гандлёвых кропак. За кошт найноўшай тэхнікі імкнемся забяспечыць высокую хуткасць плацяжоў з улікам аб'ёмаў тавараабароту кліента.
На «БАНКИТ 2021» быў анансаваны новы сэрвіс прыёму плацяжоў «Tap to Phone» - сумеснае праграмнае рашэнне банка і Банкаўскага працэсінгавага цэнтра, якое можна было пратэставаць непасрэдна каля стэнда банка. Гэта новая тэхналогія, якая ператварае Android-смартфон у плацежны тэрмінал. Для арганізацыі прыёму плацяжоў не трэба набываць асобны тэрмінал для карт. Дастаткова мець прыладу на аперацыйнай сістэме Android (Android 7.0 і вышэй) і з NFC-чыпам.
Прэзентацыйны стэнд Белаграпрамбанка на форуме «БАНКИТ 2021»
Спікер таксама распавёў пра тое, што Белаграпрамбанк прапануе розныя камп'ютэрна-касавыя рашэнні для буйнога бізнэсу, магчымасць прыёму плацяжоў у e-commerce з выкарыстаннем мабільных прыкладанняў Samsung Pay, Apple Pay. Кліенты, якія не маюць свайго сайта, могуць актываваць сэрвіс «1PAY», які дазваляе іх пакупнікам разлічвацца з дапамогай спецыяльных QR-кодаў. Сёння гэтым сэрвісам карыстаюцца больш за 1200 кліентаў банка.
Размова таксама ішла і аб паспяховым праекце банка «Smart-каса». Гэта прылада, якая сумяшчае ў сабе функцыянал касавага апарата, сканэра штрых-кодаў і прынтэра чэкаў. Smart-каса дазваляе прымаць да аплаты ўсе віды картак і сучасных плацежных прылад: смартфоны, гадзіны, кольцы, фітнес-бранзалеты. Сэрвіс падтрымлівае асноўныя плацежныя сістэмы: БелКарт, Visa, Mastercard, МИР, UnionPay. Гэта абсталяванне забяспечвае высокую хуткасць працы і дазваляе прадпрымальнікам атрымліваць падрабязную справаздачнасць аб плацяжах, адсочваць усю гісторыю продажаў. Захоўванне інфармацыі ажыццяўляецца не менш за 6 гадоў. Пры гэтым кошт дадзенага сэрвісу супастаўна з коштам звычайнага тэрмінала.
«Эквайрынг-pro» - самастойны прадукт і суббренда Белаграпрамбанка
«эквайрынг-pro» – гэта выгадна
- Банк таксама пабудаваў партнёрскія адносіны з шэрагам кампаній, якія распрацоўваюць сайты. Таму кліент, складаючы з банкам дагавор эквайрынгу, можа атрымаць добрую зніжку (да 25%) на стварэнне сайта і яго прасоўванне ў сеткі Інтэрнэт, - падкрэсліў Дзмітрый Лапаткін.
У дадзены момант банкам сумесна з аплатнай кампаніяй Visa праводзіцца акцыя «PROдвигайся з Visa», якая дае магчымасць кліентам, якія падключыліся да 16 снежня 2021 года да эквайрынгу Белаграпрамбанка, выйграць сертыфікат на інтэрнэт-прасоўванне свайго сайта на суму 3 000 беларускіх рублёў.
Сярод прыемных бонусаў ад «эквайрынг-pro» - паніжаныя тарыфы для кліентаў платформы paycard.by, праграмы лаяльнасці, ільготныя тарыфы, магчымасць зніжэння камісійнага ўзнагароджання.
Даведачна. На сёння эквайрынгавая дзейнасць Белаграпрамбанка дасягнула высокіх паказчыкаў: гэта больш за 32 тыс. зарэгістраваных прылад у прадпрыемствах ГС, 2,5 тыс. зарэгістраваных інтэрнэт-рэсурсаў, каля 10 тыс. дзеючых дагавароў эквайрынгу, 642 банкамата, 246 інфакіёскаў, 640 тэрміналаў у касах банка. Белаграпрамбанк - адзіны банк, які ўкараніў на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь мабільны банкамат і падлучыў прыстаўку да банкамата. Банк упершыню ў краіне ўсталяваў тэрміналы для прыёму дабрачынных плацяжоў.