Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
                                           8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    У конкурсе "Брэнд года" Белаграпрамбанк атрымаў тры высокія ўзнагароды

    29.01.2021

    27 студзеня ў сталічным гатэлі "Рэнесанс Мінск" адбылося ўзнагароджанне пераможцаў конкурсу "Брэнд года - 2021". У Белаграпрамбанка пяць узнагарод - Гран-пры, два золаты, бронза і дыплом фіналіста!

    Два першыя месцы, Гран-пры ў "Сацыяльнай намінацыі", III месца і дыплом фіналіста ў "Прафесійнай намінацыі" - беспрэцэдэнтная за некалькі гадоў з'ява для конкурсу "Брэнд года", якое прадэманстраваў Белаграпрамбанк як удзельнік дадзенай прэміі і па колькасці ўзнагарод, і па іх статусе. Безумоўна, такі вынік - гэта сведчанне высокага ўзроўню прафесіяналізму каманды банка, зладжанай працы ўсяго калектыву.

    Усяго сёлета ў конкурсе «Брэнд года - 2021» прынялі ўдзел больш за 70 вядомых беларускіх брэндаў - кампаній розных сфер дзейнасці: АЗС, банкі, кампаніі-забудоўшчыкі, фармацэўтычныя, тэхналагічныя кампаніі і інш. На конкурсе ў фармаце анлайн-канферэнцыі арганізацыі дэманстравалі вынікі сваёй дзейнасці ў такіх напрамках, як брэнд-менеджмент, маркетынгавая стратэгія, КСА-ініцыятыва, камунікацыйная кампанія і г.д. Кампетэнтнае журы праводзіла падрабязны аналіз і ацэньвала эфектыўнасць прадстаўленых кейсаў і праектаў.

    Вынік удзелу Белаграпрамбанка ў конкурсе "Брэнд года - 2021" такі:

    • I месца ў "Сацыяльнай намінацыі" ў катэгорыі "Лепшы працадаўца";
    • I месца ў "Сацыяльнай намінацыі" ў катэгорыі "Праца з лакальнымі супольнасцямі";
    • Гран-пры ў «Сацыяльнай намінацыі»;
    • III месца ў "Прафесійнай намінацыі" ў катэгорыі "Эфектыўная камунікацыйная кампанія".

    Таксама банк адзначаны дыпломам фіналіста ў "Прафесійнай намінацыі" ў катэгорыі "Банкі і фінансавыя паслугі".

    "Брэнд года - 2021": два золата і Гран-пры ў "Сацыяльнай намінацыі" ў катэгорыях "Лепшы працадаўца", "Праца з лакальнымі супольнасцямі", III месца ў "Прафесійнай намінацыі" ў катэгорыі "Эфектыўная камунікацыйная кампанія", дыплом фіналіста.
    "Брэнд года - 2021": два золата і Гран-пры ў "Сацыяльнай намінацыі" ў катэгорыях "Лепшы працадаўца", "Праца з лакальнымі супольнасцямі", III месца ў "Прафесійнай намінацыі" ў катэгорыі "Эфектыўная камунікацыйная кампанія", дыплом фіналіста.

    У катэгорыі "Лепшы працадаўца" ў "Сацыяльнай намінацыі" конкурсу Белаграпрамбанк быў прадстаўлены як унікальны работадаўца і як арганізацыя, якая прытрымліваецца палітыкі высокай сацыяльнай адказнасці не толькі перад сваімі работнікамі і членамі іх сем'яў, але і перад насельніцтвам усіх рэгіёнаў, дзе прадстаўлены банк. Гэты праект удастоены золата. Намеснік дырэктара Цэнтра па рабоце з персаналам ААТ "Белаграпрамбанк" Максім Басалыга расказаў аб карпаратыўных каштоўнасцях банка - гэта Радзіма, Сям'я, Чалавек, - якія фарміруюць місію і кадравую палітыку банка.

    - Ключавы прынцып нашай працы - ва ўсім дапамагаць нашым блізкім, дапамагаць ім дамагацца высокіх вынікаў, - адзначае Максім Басалыга. - Банк актыўна ўдзельнічае ў дабрачыннай і спонсарскай дзейнасці. Дапамога дзецям і сацыяльна неабароненым пластам насельніцтва, ахова здароўя насельніцтва, падтрымка спорту і культуры - адны з прыярытэтных напрамкаў грамадска значнай дзейнасці банка. Агульная сума сродкаў бязвыплатнай дапамогі ў 2021 годзе, накіраванай банкам на дабрачынныя мэты, склала больш за 3,5 млн. беларускіх рублёў. Безумоўна, такі ўклад банка дапамагае палепшыць агульны вынік развіцця грамадства.

    Спікер падчас абароны прэзентацыі таксама падкрэсліў, што сёння сярод супрацоўнікаў банка актыўна развіваюцца прыватная дабрачыннасць, карпаратыўнае валанцёрства і донарства. Ключавым у гэтым кірунку стаў праект Аб'яднанай прафсаюзнай арганізацыі банка "Мой свет у фарбах" па падтрымцы дзяцей-інвалідаў - падапечных Крупскага дома-інтэрната. Карціны дзяцей, якія слаба чуюць, выстаўляліся ва ўсіх буйных офісах банка, многія экспанаты былі набыты супрацоўнікамі і партнёрамі фінустановы. Так, дзякуючы банку маляванне для дзяцей стала магчымасцю кантактаваць са знешнім светам, атрымаць жывы водгук на сваё ўнікальнае бачанне свету. Праект атрымае свой працяг у бягучым годзе.

    Яшчэ адно золата ў "Сацыяльнай намінацыі" дасталася Белаграпрамбанку за дасягненні ў галіне работы з лакальнымі супольнасцямі, а менавіта - за рэспубліканскі адукацыйны конкурс па падтрымцы і развіццю маладзёжнага прадпрымальніцтва "Агра 3.0".

    - Асноўная мэта праекта "Агра 3.0", які праводзіўся намі сумесна з прафсаюзнай арганізацыяй банка, - раскрыццё творчага патэнцыялу маладых людзей Беларусі, прадастаўленне ім магчымасці паспрабаваць свае сілы ў вырашэнні складаных актуальных бізнес-задач. Маладыя грамадзяне Рэспублікі Беларусь ва ўзросце да 31 года змагаліся за прызы ў намінацыях "Лепшае кейс-рашэнне" і "Лепшая бізнес-ідэя". Нас парадавала колькасць удзельнікаў - больш за 500 чалавек! І вядома, самыя яркія ідэі канкурсантаў не толькі былі дастойна ўзнагароджаны, але і паспяхова рэалізуюцца цяпер, - пракаменціравала начальнік Cектора ўнутранага маркетынгу Упраўлення маркетынгу і грамадскіх сувязей ААТ "Белаграпрамбанк" Марына Руднева.

    Паспяховым у конкурсе "Брэнд года" аказаўся і кейс у "Прафесійнай намінацыі" ў катэгорыі "Эфектыўная камунікацыйная кампанія", у якой былі прадстаўлены стратэгія і бізнес-рашэнне ключавой задачы Белаграпрамбанка ў 2021 годзе па прыросце дэпазітаў. Вынікі маркетынгавай кампаніі сапраўды ўражваюць: серыя тэлевізійных рэкламных гульняў з буйнымі прызамі дапамагла забяспечыць прырост тэрміновых укладаў фізічных асоб у беларускіх рублях.

    З кастрычніка 2020-га па верасень 2021 года Белаграпрамбанк правёў унікальны цыкл рэкламных гульняў з трансляцыяй розыгрышаў у прамым эфіры на тэлебачанні. Усяго было праведзена 18 розыгрышаў паміж укладчыкамі банка, дзе былі разыграны кватэры, аўтамабілі буйныя грашовыя сумы і заахвочвальныя грашовыя прызы. Важна адзначыць, што былі перавыкананы не толькі планавыя значэння KPI банка. На працягу свайго юбілейнага года банк асабліва яскрава адчуваў агульнасць і згуртаванасць з насельніцтвам, прымаў станоўчыя, цёплыя водгукі людзей.

    - Мы выканалі пастаўленыя маркетынгавыя задачы і дасягнулі пазначаных бізнес-мэтаў. Пры гэтым уся Беларусь чакала нашы прамыя эфіры на тэлеканале "НТВ-Беларусь", а затым на "РТР-Беларусь". Мы дакладна ведаем, як краіна напявала рынгтон «Ураган прызоў» і радавалася сустрэчам з бліскучым гумарам непаўторных вядучых - Георгія Калдуна і Аляксандра Серыкава. А потым усе разам удзельнічалі ў «Аўтаралі» і збіралі «Юбілейны ўраджай прызоў». І ўвесь гэты час Белаграпрамбанк і нашыя кліенты былі адным цэлым. Мы дарылі кліентам надзеі, відовішчы, чаканне цуду і дыхалі ў адным рытме. Праведзены былі не проста рэкламныя гульні, а рэалізавана стратэгія комплекснага ўзаемадзеяння са спажыўцом, - адзначыла начальнік Упраўлення маркетынгу і грамадскіх сувязей ААТ "Белаграпрамбанк" Наталля Аржанік.

    Даведачна. "Брэнд года" - прафесійны конкурс у сферы маркетынгу і брэндынгу ў Беларусі. У 2022 годзе прайшла чарговая цырымонія ўзнагароджання конкурсу па выніках дзейнасці кампаній у 2021 годзе. Кампаніі - удзельнікі конкурсу ў "Сацыяльнай намінацыі" адзначаюцца за ўклад у сацыяльнае прадпрымальніцтва, дзяржаўна-прыватнае партнёрства, абарону навакольнага асяроддзя, дасягненні як працадаўцы і г.д. Кампаніі - удзельнікі конкурсу ў "Прафесійнай намінацыі" ўзнагароджваюцца за выдатныя дасягненні ў сферы распрацоўкі маркетынгавай стратэгіі і прасоўвання, дзе ацэньваюцца арыгінальнасць і крэатыў, аўтэнтычная камунікацыйная стратэгія, спартыўныя, навуковыя, культурныя дасягненні, паспяховы рэбрэндынг, экспарт тавараў і паслуг і г.д.

    Нагадаем, у 2020 годзе Белаграпрамбанк таксама ўдзельнічаў у конкурсе "Брэнд года", заваяваўшы тры ўзнагароды: I месца ў "Сацыяльнай намінацыі" ў катэгорыі "Актыўная сацыяльная пазіцыя" за дабрачынны праект "Дакранання"; II месца ў «Сацыяльнай намінацыі» ў катэгорыі «Лепшы працадаўца» за праект «Рэалізацыя кадравай палітыкі праз прызму карпаратыўных каштоўнасцяў»; узнагароду ў намінацыі «Лепшы Digital-брэнд» за найбольшую ўцягнутасць у выкарыстанні рэкламы ў інтэрнэце для прасоўвання ўласных прадуктаў і сэрвісаў.

    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у дачыненнi да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць