Пакінуць электронны зварот
Атрымаць адказы на пытанні ў рамках інфармацыйнага ўзаемадзеяння ААТ «Белаграпрамбанк» (далей – банк) з кліентамі па банкаўскіх прадуктах і паслугах можна скарыстаўшыся Зваротнай сувяззю або патэлефанаваўшы ў Кантакт-цэнтр банка па кароткім нумары 136 або па нумарах: +375 (17) 218 57 77; +375 (29) 198 57 77 (А1); +375 (29) 888 57 77 (МТС); +375 (25) 999 57 77 (life:).
У сувязі са зменамі, якія ўступілі ў сілу з 02.01.2023, у Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (далей – Закон № 300-З) электронныя звароты ў банку не разглядаюцца.
Згодна з абзацам 8 часткі 1 пункта 1 артыкула 1, часткі 1 пункта 1 артыкула 25 Закона № 300-З электронныя звароты падаюцца ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі праз сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў.
Банк не адносіцца да дзяржаўных органаў і іншых дзяржаўных арганізацый.
Грамадзяне і юрыдычныя асобы Рэспублікі Беларусь маюць права на зварот у банк шляхам:
- падачы пісьмовых зваротаў,
- вусных зваротаў (выкладаюцца падчас асабістага прыёму),
- унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў (толькі грамадзяне).
Для подачи электронного обращения укажите, пожалуйста, адрес электронной почты. Для подтверждения введенного адреса вам будет направлена ссылка, при переходе по которой форма электронного обращения станет доступной для заполнения.