Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
                                           8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    Апісанне Палітыкі інфармавання

    Палітыка інфармавання распрацавана з мэтай павышэння якасці карпаратыўнага кіравання, забеспячэння выканання заканадаўства, лакальных прававых актаў ААТ «Белаграпрамбанк» (далей — банк), этычных нормаў (правілаў), прадухілення карупцыйных, махлярскіх і іншых супрацьпраўных дзеянняў, прыняцця належных мер пры выяўленні канфлікту інтарэсаў і (або) умоў яго ўзнікнення і вызначае агульны парадак інфармавання.

    Якасная рэалізацыя Палітыкі інфармавання накіравана на арганізацыю належнай сістэмы ўнутранага кантролю, своечасовае выяўленне і ўпярэджанне выпадкаў уцягвання работнікаў (у тым ліку кіраўнікоў усіх узроўняў) банка, работнікаў, кіраўнікоў і заснавальнікаў (удзельнікаў, уласнікаў маёмасці) арганізацый-удзельнікаў банкаўскага холдынга ў ажыццяўленне незаконных і (або) неэтычных дзеянняў.

    У адпаведнасці з Палітыкай інфармавання работнікам і кіраўнікам усіх узроўняў банка, арганізацый-удзельнікаў банкаўскага холдынга, кліентам або іншым асобам забяспечваецца магчымасць бесперашкоднага і аператыўнага інфармавання (у тым ліку з абавязковай магчымасцю на ўмовах ананімнасці) пра ажыццяўленне незаконных і (або) неэтычных дзеянняў у дзейнасці банка, банкаўскага холдынга па наступных каналах апавяшчэння, якія функцыянуюць у банку:

    • звароты грамадзян, юрыдычных асоб у электроннай або пісьмовай форме, у тым ліку заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігі заўваг і прапаноў;
    • асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб;
    • прамыя тэлефонныя лініі, якія праводзяцца старшынёй праўлення банка, першым намеснікам старшыні праўлення банка, намеснікам старшыні праўлення банка;
    • «Гарачая лінія» для работнікаў банка;
    • інфармаванне службовай асобы, адказнай за ўнутраны кантроль у банку (асобы, якая яе замяшчае);
    • электронныя каналы сувязі банка (рубрыка «Зваротная сувязь» на інтэрнэт-сайце банка, карпаратыўная электронная пошта, сацыяльныя сеткі, відэахостынг, інфармацыйныя парталы і пошукавыя сеткі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт);
    • прамое інфармаванне старшыні аўдытарскага камітэта, створанага наглядальным саветам банка (калі дзеянні звязаныя з дзейнасцю кіраўніка банка, службовай асобы, адказнай за ўнутраны кантроль у банку, кіраўнікоў і заснавальнікаў (удзельнікаў, уласнікаў маёмасці) арганізацый-удзельнікаў банкаўскага холдынга).

     

    Інфармацыя пра факты незаконных і (або) неэтычных дзеянняў, якая паступіла на каналы апавяшчэння і (або) упаўнаважаным асобам (органам) банка любога ўзроўню і стала вядомай у рамках ажыццёўленых разглядаў, з'яўляецца канфідэнцыяльнай і не падлягае выдаванню, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных заканадаўствам.

    Зводная інфармацыя пра рэалізацыю Палітыкі інфармавання прадстаўляецца на разгляд аўдытарскім камітэтам, наглядальным саветам банка, пры гэтым:

    • аўдытарскі камітэт праводзіць маніторынг рэалізацыі ў банку мер, прынятых па фактах інфармавання пра незаконныя і (або) неэтычныя дзеянні работнікаў і іншыя парушэнні;
    • наглядальны савет банка разглядае пытанні, звязаныя з рэалізацыяй Палітыкі інфармавання, у тым ліку дае ўказанні праўленню банка па выпраўленні выяўленых парушэнняў.

     

    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у дачыненнi да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць