Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
                                           8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    Інфармацыя аб закупках банка

    Палажэнне аб парадку выбару пастаўшчыка (падрадчыка, выканаўцы) пры ажыццяўленні закупак тавараў (работ, паслуг) у ААТ "Белаграпрамбанк", зацверджанае рашэннем Праўлення ААТ "Белаграпрамбанк" ад 22.06.2017, пратакол нумар 50

    Змяненні і дапаўненні ў Палажэнне аб парадку выбару пастаўшчыка (падрадчыка, выканаўцы) пры ажыццяўленні закупак тавараў (работ, паслуг) у ААТ "Белаграпрамбанк", зацверджанае рашэннем Праўлення ААТ "Белаграпрамбанк" ад 22.06.2017, пратакол № 50

    Змяненні ў Палажэнне аб парадку выбару пастаўшчыка (падрадчыка, выканаўцы) пры ажыццяўленні закупак тавараў (работ, паслуг) у ААТ «Белаграпрамбанк», зацверджанае рашэннем Праўлення ААТ «Белаграпрамбанк» ад 22.06.2017, пратакол № 50 (Зацверджана пратаколам праўлення ААТ «Белаграпрамбанк» 10.09.2024 № 64).

     

    Паслугі мультыканальнай перадачы, прыёму і апрацоўкі электронных паведамленняў ААТ "Белаграпрамбанк"

    Апісанне
    прадмета
    закупкі

    Закупка паслуг мультыканальнай перадачы, прыёму і апрацоўкі электронных паведамленняў ААТ "Белаграпрамбанк"

    • Лот № 1 - паслугі перадачы, прыёму і апрацоўкі электронных паведамленняў Заказчыка праз адпраўку на дадатак «Viber» і дастаўку тэлематычных электронных паведамленняў на прылады карпаратыўным і прыватным кліентам Заказчыка;
    • Лот № 2 – паслугі перадачы, прыёму і апрацоўкі электронных паведамленняў Заказчыка і дастаўкі аператарам мабільнай сувязі (далей – ОМС) для далейшага пераўтварэння тэлематычных электронных паведамленняў ОМС у выглядзе SMS-паведамленняў на прылады карпаратыўным і прыватным кліентам Заказчыка.
    Дата
    заканчэння
    прыёму прапаноў
    04.12.2024 08:45
    Кантактная асоба

    Па пытаннях правядзення працэдуры закупкі, падтрымання сувязі з Заказчыкам і атрымання ад яго звестак, Удзельнікі могуць звярнуцца ў ААТ "Белаграпрамбанк" па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр-т Жукава, 3, па электроннай пошце tender2@belapb.by, а таксама ў працоўныя дні:

    • панядзелак - чацвер з 08.30 да 16.00,
    • пятніца з 08.30 да 14.00,
    • абедзенны перапынак 12.30 да 13.15:
      • +375 17 359 10 14 – Падабед Юрый Анатольевіч;
      • +375 17 359 10 15 – Жукоўская Таццяна Леанідауна;
      • +375 17 359 10 92 – Апаленіс Аксана Аляксандраўна.

    Закупка паслуг па размяшчэнні кантэкснай рэкламы ў сетцы Інтэрнэт у 2025 годзе

    Апісанне
    прадмета
    закупкі
    Закупка паслуг па размяшчэнні кантэкснай рэкламы ў сетцы Інтэрнэт у 2025 годзе
    Дата
    заканчэння
    прыёму прапаноў
    09.12.2024 09:00
    Кантактная асоба

    Па пытаннях у частцы патрабаванняў, якія прад'яўляюцца да прадмета закупкі:

    па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу:

    • +375 17 359 10 95 - Каледа Наталля Пятроўна, e-mail: tender1@belapb.by;
    • +375 17 359 11 33 - Ляўковіч Юрый Лук'яновіч, e-mail:tender1@belapb.by.

    Закупка паслуг па размяшчэнні (распаўсюджванні) відэарэкламы рэкламы ў сетцы Інтэрнэт у 2025 годзе

    Апісанне
    прадмета
    закупкі
    Закупка паслуг па размяшчэнні (распаўсюджванні) відэарэкламы рэкламы ў сетцы Інтэрнэт у 2025 годзе
    Дата
    заканчэння
    прыёму прапаноў
    09.12.2024 09:00
    Кантактная асоба

    Па пытаннях у частцы патрабаванняў, якія прад'яўляюцца да прадмета закупкі:

    па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу:

    • +375 17 359 10 95 - Каледа Наталля Пятроўна, e-mail: tender1@belapb.by;
    • +375 17 359 11 33 - Ляўковіч Юрый Лук'яновіч, e-mail:tender1@belapb.by.

    Закупка паслуг па размяшчэнні рэкламы ў дзяржаўных друкаваных сродках масавай інфармацыі на 2025 год

    Апісанне
    прадмета
    закупкі
    Закупка паслуг па размяшчэнні рэкламы ў дзяржаўных друкаваных сродках масавай інфармацыі на 2025 год
    Дата
    заканчэння
    прыёму прапаноў
    16.12.2024 09:00
    Кантактная асоба

    Па пытаннях у частцы патрабаванняў, якія прад'яўляюцца да прадмета закупкі:

    па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу:

    • +375 17 359 10 95 - Каледа Наталля Пятроўна, e-mail: tender1@belapb.by;
    • +375 17 359 11 33 - Ляўковіч Юрый Лук'яновіч, e-mail:tender1@belapb.by.

    Інфармацыя аб аўтсорсінгу банка

    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у дачыненнi да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць