Інфармацыя аб закупках банка
Выкананне работ па абаненцкім тэхнічным абслугоўванні банкаматаў
Апісанне прадмета закупкі |
Выкананне работ па абаненцкім тэхнічным абслугоўванні банкаматаў |
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў |
07.05.2025 08:45 |
Кантактная асоба |
Па пытаннях правядзення працэдуры закупкі, падтрымання сувязі з Заказчыкам і атрымання ад яго звестак, Удзельнікі могуць звярнуцца ў ААТ «Белаграпрамбанк» па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г.Мінск, пр-т Жукава, 3, па электроннай пошце tender2@belapb.by, а таксама ў працоўныя дні: панядзелак - чацвер з 08.30 да 16.00, пятніца з 08.30 да 14.00, абедзенны перапынак 12.30 да 13.15:
|
Будаўніча-мантажныя і пусканаладачныя работы з набыццём абсталявання і праграмнага забеспячэння па аб'екце «Мадэрнізацыя будынка банка, размешчанага па адрасе: Брэсцкая вобласць, г. Кобрын, вул. Савецкая, 23»
Апісанне прадмета закупкі |
|
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў |
15.05.2025 09:00 |
Кантактная асоба |
Па пытаннях правядзення конкурсу, падтрымання сувязі з заказчыкам і атрымання ад яго звестак, удзельнікі могуць звярнуцца ў Банк па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр - т Жукава, 3, па электроннай пошце – tender3@belapb.by, а таксама: у працоўныя дні: панядзелак-чацвер з 08.30 да 16.00, Пятніца з 08.30 да 14.00, абедзенны перапынак 12.30 да 13.15 па тэлефонах: па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу:
па функцыянальным і тэхнічным патрабаванням, што прад'яўляюцца да прадмета закупкі:
|
Закупка нарыхтовак банкаўскіх плацежных картак
Апісанне прадмета закупкі |
|
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў |
07.05.2025 08:45 |
Кантактная асоба |
Па пытаннях правядзення конкурсу, падтрымання сувязі з Замоўцам і атрымання ад яго звестак, Удзельнікі могуць звярнуцца ў Банк па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр-т Жукава, 3, па электроннай пошце - tender2@belapb.by, а таксама: у працоўныя дні: панядзелак - чацвер з 08.30 да 17.30, пятніца з 08.30 да 16.15, абедзенны перапынак 12.30 да 13.15 па тэлефонах: Па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу:
|
Паслугі па ажыццяўленні разлікаў з арганізацыямі гандлю (сэрвісу) па аперацыях, праведзеных з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт
Апісанне прадмета закупкі |
Паслугі па ажыццяўленні разлікаў з арганізацыямі гандлю (сэрвісу) па аперацыях, праведзеных з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт |
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў |
23.04.2025 08:45 |
Кантактная асоба |
Па пытаннях правядзення працэдуры закупкі, падтрымання сувязі з Заказчыкам і атрымання ад яго звестак, Удзельнікі могуць звярнуцца ў ААТ «Белаграпрамбанк» па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г.Мінск, пр-т Жукава, 3, па электроннай пошце tender2@belapb.by, а таксама ў працоўныя дні: панядзелак - чацвер з 08.30 да 16.00, пятніца з 08.30 да 14.00, абедзенны перапынак 12.30 да 13.15:
|
Будаўніча-мантажныя і пусканаладачныя работы з набыццём абсталявання і праграмнага забеспячэння па аб'екце «Мадэрнізацыя будынка спецыялізаванага фінансавага прызначэння, размешчанага па адрасе г. Гомель, вул. 11 Ліпеня, д. 5»
Апісанне прадмета закупкі |
Будаўніча-мантажныя і пусканаладачныя работы з набыццём абсталявання і праграмнага забеспячэння па аб'екце «Мадэрнізацыя будынка спецыялізаванага фінансавага прызначэння, размешчанага па адрасе г. Гомель, вул. 11 Ліпеня, д. 5» |
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў |
22.04.2025 09:00 |
Кантактная асоба |
Па пытаннях правядзення конкурсу, падтрымання сувязі з заказчыкам і атрымання ад яго звестак, удзельнікі могуць звярнуцца ў Банк па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр - т Жукава, 3, па электроннай пошце – tender3@belapb.by, а таксама: у працоўныя дні: панядзелак-чацвер з 08.30 да 16.00, Пятніца з 08.30 да 14.00, абедзенны перапынак 12.30 да 13.15 па тэлефонах: па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу:
па функцыянальным і тэхнічным патрабаванням, што прад'яўляюцца да прадмета закупкі:
|
Выкананне будаўніча-мантажных работ па бягучым рамонце аб'ектаў «Бягучы рамонт адміністрацыйнага будынка па адрасе: г. Мінск, вул. Шаранговіча, 4», «Бягучы рамонт будынка шматфункцыянальнага, размешчанага па адрасе: г. Мінск, вул. Шаранговіча, 4. Спартыўна-аздараўленчы комплекс»
Апісанне прадмета закупкі |
Выкананне будаўніча-мантажных работ па бягучым рамонце аб'ектаў «Бягучы рамонт адміністрацыйнага будынка па адрасе: г. Мінск, вул. Шаранговіча, 4», «Бягучы рамонт будынка шматфункцыянальнага, размешчанага па адрасе: г. Мінск, вул. Шаранговіча, 4. Спартыўна-аздараўленчы комплекс» |
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў |
22.04.2025 09:00 |
Кантактная асоба |
Па пытаннях правядзення конкурсу, падтрымання сувязі з заказчыкам і атрымання ад яго звестак, удзельнікі могуць звярнуцца ў Банк па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр - т Жукава, 3, па электроннай пошце – tender3@belapb.by, а таксама: у працоўныя дні: панядзелак-чацвер з 08.30 да 16.00, Пятніца з 08.30 да 14.00, абедзенны перапынак 12.30 да 13.15 па тэлефонах: па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу:
па функцыянальным і тэхнічным патрабаванням, што прад'яўляюцца да прадмета закупкі:
|
Будаўніча-мантажныя і пусканаладачныя работы з набыццём абсталявання і праграмнага забеспячэння па аб'екце «Мадэрнізацыя будынка банка, размешчанага па адрасе: г. Бабруйск, вул. Максіма Горкага, 1»
Апісанне прадмета закупкі |
Будаўніча-мантажныя і пусканаладачныя работы з набыццём абсталявання і праграмнага забеспячэння па аб'екце «Мадэрнізацыя будынка банка, размешчанага па адрасе: г. Бабруйск, вул. Максіма Горкага, 1» |
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў |
17.04.2025 09:00 |
Кантактная асоба |
Па пытаннях правядзення конкурсу, падтрымання сувязі з заказчыкам і атрымання ад яго звестак, удзельнікі могуць звярнуцца ў Банк па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр - т Жукава, 3, па электроннай пошце – tender3@belapb.by, а таксама: па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу:
па функцыянальным і тэхнічным патрабаванням, што прад'яўляюцца да прадмета закупкі:
|