Паслугі па дастаўцы картак поштай і кур'ерскай службай
Паслуга па бясплатнай дастаўцы картак поштай
Прадастаўляецца ў выпадку выпуску карткі, аформленай праз аддзяленне банка, без фарміравання канверта з ПІН-кодам, з наступным атрыманнем ПІН-кода з дапамогай SMS-паведамлення.
Паслуга не прадастаўляецца па такіх картках, як крэдытныя, карпаратыўныя, дадатковыя (выпушчаныя на іншую асобу) і карткі ў фармаце формаў-фактараў (плацежнае кольца PayRing, карта-бірулька Mastercard Standard і Visa Classic MINI «Драйв»)
Дастаўка карткі ажыццяўляецца простым паштовым адпраўленнем па адрасе, указаным кліентам пры афармленні карткі ў заяве-анкеце, шляхам памяшкання канверта з карткай у паштовую скрыню.
Актывацыя карткі ў мабільным дадатку ажыццяўляецца ў раздзеле «Аперацыі» праз пацверджанне нумара мабільнага тэлефона, зарэгістраванага ў банку, уводу апошніх чатырох лічбаў нумара атрыманай карткі і мабільнага ключа.
У выпадку, калі нумар мабільнага тэлефона адрозніваецца ад нумара, зарэгістраванага ў банку, неабходна звярнуцца ў любое падраздзяленне банка для актуалізацыі даных.
Пасля правядзення актывацыі карткі ў мабільным дадатку, ПІН-код будзе накіраваны з дапамогай SMS-паведамлення.
Паслуга па дастаўцы карткі поштай ажыццяўляецца без спагнання платы.
Паслуга па дастаўцы картак кур'ерскай службай
Прадастаўляецца ў выпадку выпуску карткі, аформленай праз аддзяленне банка, без фарміравання канверта з ПІН-кодам, з наступным атрыманнем ПІН-кода з дапамогай SMS-паведамлення.
Паслуга не прадастаўляецца па такіх картках, як крэдытныя, карпаратыўныя, дадатковыя (выпушчаныя на іншую асобу) і карткі ў фармаце формаў-фактараў (плацежнае кольца PayRing, карта-бірулька Mastercard Standard і Visa Classic MINI «Драйв»)
Дастаўка карткі ажыццяўляецца па адрасе, указаным кліентам пры афармленні карткі ў заяве-анкеце, шляхам уручэння канверта з карткай кур'ерам.
Актывацыя карткі ў мабільным дадатку ажыццяўляецца ў раздзеле «Аперацыі» праз пацверджанне нумара мабільнага тэлефона, зарэгістраванага ў банку, уводу апошніх чатырох лічбаў нумара атрыманай карткі і мабільнага ключа.
У выпадку, калі нумар мабільнага тэлефона адрозніваецца ад нумара, зарэгістраванага ў банку, неабходна звярнуцца ў любое падраздзяленне банка для актуалізацыі даных.
Пасля правядзення актывацыі карткі ў мабільным дадатку, ПІН-код будзе накіраваны з дапамогай SMS-паведамлення.
Плата за паслугу па дастаўцы карткі кур'ерам: з тарыфамі можна азнаёміцца тут .