Кашалёк Pay
Кашалёк Pay - мабільны плацежны сэрвіс для Android-смартфонаў з NFC (у тым ліку смартфонаў Huawei / Honor).
З 23.03.2022 бескантактавая аплата карткамі Visa з выкарыстаннем дадатку "Кашалёк" часова недаступная.
Запампаваўшы дадатак «Кашалёк» і дадаўшы ў яго дадзеныя сваёй банкаўскай карткі Mastercard, вы зможаце аплачваць пакупкі ў крамах з тэрміналамі бескантактавых плацяжоў. Прынцып працы сэрвісу заснаваны на замене рэальнага нумара карткі на лічбавы токен пры ажыццяўленні плацяжоў, таксама як у сэрвісаў Apple Pay, Samsung Pay, Garmin Pay.
Таксама ў дадатак "Кашалёк" можна дадаваць не толькі аплатныя карткі, але і дысконтныя карты, падарункавыя сертыфікаты, квіткі і купоны, каб яны заўсёды былі пад рукой.
Як дадаць картку на смартфоне
Для дадання банкаўскай карткі ў дадатак «Кашалёк» неабходна:
1. Ўсталяваць дадатак «Кашалёк» з афіцыйнай крамы прыкладанняў вытворцы мабільнай прылады або мабільнай аперацыйнай сістэмы:
- Google Play – для смартфонаў з АС Android;
- Huawei App Gallery – для смартфонаў Huawei / Honor;
- Samsung Galaxy Store – для смартфонаў Samsung Galaxy.
2. У дадатку «Кашалёк» ва ўкладцы «Дадаць карту» выбраць «Банкаўскія карты».
3. Ўвесці рэквізіты карткі ўручную або лічыць рэквізіты з дапамогай NFC-модуля тэлефона.
4. Для актывацыі функцыі бескантактавай аплаты для дабаўленай карткі, прыняць у дадатку «Кашалёк» ўмовы карыстальніцкага пагаднення і ўвесці код пацверджання з SMS.
Як аплачваць пакупкі
Для бескантактавы аплаты з дапамогай Кашалек Pay ™ ў крамах неабходна:
- Вывесці тэлефон з спячага рэжыму.
- Паднесці тэлефон да тэрмінала бескантактавых плацяжоў. Калі дадзеныя карткі прачытаныя тэрміналам, то на экране тэлефона з'явіцца пацверджанне «Карта прачытана. Дачакайцеся адказу тэрмінала».
- У некаторых крамах для пацверджання пакупкі можа спатрэбіцца ўвесці PIN-код на гандлёвым тэрмінале і (або) паставіць подпіс на раздрукаваным чэку.
Часта задаваемыя пытанні
Для бескантактавай аплаты пакупак вам спатрэбіцца тэлефон з модулем NFC і аперацыйнай сістэмай Android версіі 5.0 і вышэй. Дадатак «Кашалёк» павінен быць ўстаноўлен з афіцыйнай крамы вытворцы прылады або мабільнай АС (Google Play, Huawei App Gallery, Samsung Galaxy Store і т.п.).
Калі вы ўжо ўсталявалі дадатак «Кашалёк» і дадалі ў яго банкаўскую карту, але ўсё роўна не можаце расплаціцца з дапамогай тэлефона, выканайце апісаныя ніжэй дзеянні:
- Пераканайцеся, што праграмнае і апаратнае забеспячэнне вашага тэлефона адпавядае патрабаванням:
- Аперацыйная сістэма Android версіі 5.0 і вышэй (для прылад Android).
- Падтрымка NFC.
- Вызначце, ці падтрымліваецца тэхналогія NFC, і ўключыце яе:
- Адкрыйце налады тэлефона.
- Абярыце «Падлучаныя прылады». Калі такога варыянту няма, паглядзіце, ці ёсць адзін з наступных раздзелаў: «Бесправадныя сеткі”, “Падключэннi” або “NFC». Пры неабходнасці націсніце яшчэ.
- Праверце, ці ёсць функцыя NFC ў з'явіўшымся спісе. Калі яна паказаная, вы можаце расплачвацца праз кашалёк у крамах.
- Уключыце NFC. Знайдзіце раздзел «NFC» і уключыце гэтую функцыю. Магчымасць актывацыі NFC таксама можа знаходзіцца ў іншых раздзелах, напрыклад - «NFC і аплата».
Заўвага. Парадак дзеянняў можа адрознівацца ў залежнасці ад мадэлі тэлефона і версіі АС.
Пакуль ваш тэлефон не абаронены, магчымасць аплачваць пакупкі з дапамогай кашалёк Pay ™ будзе недаступная. Мы папросім вас ўключыць абарону тэлефона.
Аплата з дапамогай кашалёк Pay ™ даступная ўсюды, дзе прымаюцца бескантактавыя плацяжы. Таксама пры дапамозе кашалёк Pay ™ можна аплачваць пакупкі ў дадатку «Кашалёк».
Выкарыстанне Кашалек Pay ™ бясплатнае. Умовы абслугоўвання вашай пластыкавай карты не мяняюцца і адпавядаюць тарыфам банка.
Кашалёк Pay ™ будзе працаваць. Для гэтага вам трэба ў наладах смартфона выбраць «Кашалёк Pay» як асноўнае аплатнае прыкладанне.
Mastercard Unembossed; Mastercard Standard; Mastercard Standard «Ашчадная»; Mastercard Unembossed «Дакрананнi»; Mastercard Unembossed «Моцная картка»; Mastercard Gold; Mastercard Gold «Дакрананнi»; Mastercard Gold “Моцная картка»; Mastercard Gold «Ашчадная»; Mastercard Business; Mastercard World «O-GO!»; Mastercard World «Суперсила»; Mastercard Standard «Перакростак».
Пакуль такой магчымасці няма. Мы працуем над тым, каб рэалізаваць яе ў будучыні.
Дадатак «Кашалёк» можна выкарыстоўваць для бескантактавай аплаты ў любых крамах, дзе ёсць спецыяльныя тэрміналы бескантактавай аплаты.
- Выведзіце тэлефон з спячага рэжыму.
- Паднясіце тэлефон да тэрмінала бескантактавых плацяжоў. Калі дадзеныя карты прачытаныя тэрміналам, то на экране тэлефона з'явіцца пацверджанне: «Карта прачытана. Дачакайцеся адказу тэрмінала».
Вось што можна зрабіць, калі пацверджанне не з'яўляецца:
- Паспрабуйце памяняць становішча тэлефона. Антэна NFC можа знаходзіцца альбо ў верхняй або ў ніжняй яго частцы.
- Паднясіце тэлефон бліжэй да тэрмінала. Патрымайце тэлефон у тэрмінала даўжэй звычайнага.
Калі ж пацверджанне ёсць, але, па словах касіра, купля не аплачана, пераканайцеся, што крама прымае бескантактавыя плацяжы і звяжыцеся са сваім банкам.
- У некаторых крамах для пацверджання пакупкі можа спатрэбіцца ўвесці PIN-код на гандлёвым тэрмінале і (або) паставіць свой подпіс на раздрукаваным чэку. У такім выпадку выконвайце ўказанні на экране гандлёвага тэрмінала.
Не, але вы можаце дадаць сваю банкаўскую карту і выкарыстоўваць яе для аплаты пакупак у дадатку «Кашалёк».
Так, у любых крамах, дзе ёсць тэрміналы бескантактавай аплаты.
Пакуль такая функцыя не падтрымліваецца.
Першая карта, якую вы дадаеце ў «Кашалёк», становіцца асноўнай. Менавіта з яе спісваюцца сродкі, калі вы расплачваецеся праз наш сэрвіс у крамах.
Каб прызначыць іншую дабаўленую карту ў якасці асноўнай:
- Адкрыйце меню карты.
- Усталюйце пераключальнік «Зрабіць картай па змаўчанні».
Кашалёк Pay ™ не патрабуе бесперапыннага падлучэння тэлефона да Інтэрнэту і дазваляе выканаць некалькі транзакцый без падлучэння да сеткі. Максімальную колькасць транзакцый без падлучэння да Інтэрнэту - 24. Для таго, каб можна было зноў плаціць, здзейсніўшы 24 аперацыі, неабходна кароткачасовае падлучэнне да Інтэрнэту
Не, гэта немагчыма.
Увод PIN-кода банкаўскай карты можа спатрэбіцца толькі ў выпадку, калі запыт PIN-кода адлюстроўваецца на экране гандлёвага тэрмінала. Калі ласка, увядзіце PIN-код карты на клавіятуры тэрмінала.
Для адмены аперацыі вам трэба звярнуцца ў банк, які выпусціў вашу карту.
Каб паглядзець гісторыю бескантактавых транзакцый Кашалек Pay ™ , адкрыйце пункт «Гісторыя аперацый» ў бакавым меню карты.
Для выдалення карты перайдзіце ў яе меню, абярыце пункт «Выдаліць карту» → «Выдаліць карту цалкам». Пацвердзіце выдаленне. Звярніце ўвагу, што выдаленне карты - незваротнае дзеянне.
Плацежная карта працягне працаваць. Вы можаце зноў дадаць яе ў дадатак «Кашалёк» ў любы час.
Бескантактавая аплата будзе недаступная, пры гэтым дадзеныя вашых карт захоўваюцца ў запісе прыкладання «Кашалёк».
Дадзеныя банкаўскіх карт, дадаваных вамі ў Кашалёк, абаронены ў адпаведнасці з міжнародным стандартам бяспекі індустрыі плацежных карт-PCI DSS. Дадатковыя меры абароны дазволяць пазбегнуць магчымай уцечкі дадзеных у выпадку страты або крадзяжу тэлефона. Таму для забеспячэння дадатковай бяспекі вашых плацежных дадзеных у дадатку «Кашалёк» мы просім вас абараніць ваш смартфон, усталяваўшы ў наладах АС пароль, кароткі код, графічны ключ ці ўваход па адбітку пальца.
Не, у сэрвісу кашалёк Pay ™ няма доступу ні да дадзеных карты, ні да банкаўскага рахунку карты.
У мэтах бяспекі мы рэкамендуем папярэдне вярнуць тэлефон да заводскіх налад; пры гэтым дадзеныя вашых карт захаваюцца ў запісе прыкладання «Кашалёк».
Звярніцеся ў службу падтрымкі банка, які выпусціў вашу карту, любым зручным спосабам. Паведаміце службе падтрымкі банка, што хочаце заблакаваць загружаны ў тэлефон токен карты (эквівалент вашай банкаўскай карты ў сэрвісе кашалёк Pay ™ ).
Вам трэба як мага хутчэй паведаміць у банк пра страту карткi любым зручным спосабам. Банк заблакуе страчаную картку. Калі картка дададзена ў дадатак «Кашалёк», яе токен (эквівалент вашай банкаўскай карты ў сэрвісе кашалёк Pay ™ ) таксама будзе заблакаваны ў тэлефоне.