Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг 136 патэлефануй у свой банк
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
                                           8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    Swoo Pay — сэрвіс бескантактавай аплаты ў мабільным дадатку Swoo.

    Запампаваўшы мабільны дадатак Swoo і дадаўшы ў яго сваю банкаўскую картку Mastercard Белаграпрамбанка, вы зможаце аплачваць пакупкі ў крамах з тэрміналамі бескантактавых плацяжоў. Аплачваць пакупкі з дапамогай Swoo Pay не толькі проста, але і бяспечна. Мабільны дадатак сертыфікаваны на адпаведнасць міжнародным стандартам бяспекі PCI DSS і Mastercard для абмену плацежнымі дадзенымі.

    Карыстальнікі таксама могуць дадаць у мабільнае прыкладанне Swoo карты лаяльнасці любімых крам і важныя дакументы, каб яны заўсёды былі пад рукой.

    Асноўныя тэхнічныя патрабаванні для працы Swoo Pay на смартфоне:

    • версія Android 8.0 або вышэй,
    • без мадыфікацый,
    • падтрымка NFC,
    • наяўнасць блакавання экрана,
    • адсутнасць неліцэнзійнага праграмнага забеспячэння.
    Як дадаць банкаўскую картку ў Swoo Pay?
    1. Усталюйце мабільны дадатак Swoo з Google Play ці App Gallery
     
    2. У раздзеле Галоўная націсніце на плюс у правым верхнім куце экрана або Дадаць карту і абярыце пункт Банкаўская карта.

    3. Увядзіце рэквізіты банкаўскай карткі ўручную ці счытайце дадзеныя банкаўскай карткі з дапамогай NFC.

    4. Прачытайце і прыміце ўмовы аказання паслугі, увядзіце код пацверджання з SMS.

    5. Гатова! Ваша банкаўская картка дададзена і вы можаце здзяйсняць аплату адным дотыкам смартфона.

    Як плаціць з дапамогай Swoo Pay?

    Каб аплачваць пакупкі без неабходнасці адкрываць мабільны дадатак Swoo, усталюйце Swoo Pay як асноўны спосаб бескантактавай аплаты. Калі ўсталюеце, прытрымлівайцеся інструкцыі, каб здзейсніць бескантактны плацёж:

    1. Выведзіце тэлефон са спячага рэжыму і разблакуйце.

    2. Паднясіце тэлефон да тэрмінала і трымайце, пакуль не ўбачыце паведамленне «Гатова!» на экране тэлефона.

    3. Дачакайцеся адказу тэрмінала і выконвайце інструкцыі на яго экране пры наяўнасці.

     

    Дачакайцеся адказу тэрмінала і выконвайце інструкцыі на яго экране пры наяўнасці:

    1. Адкрыйце мабільнае прыкладанне Swoo Pay.

    2. Абярыце банкаўскую картку і націсніце на яе, каб адкрыць,

    3. Паднясіце тэлефон да тэрмінала і выконвайце інструкцыі на яго экране.

    Часта задаюць пытанні

    1. Дзе можна расплачвацца з дапамогай Swoo Pay?

    Адказ. Аплата з дапамогай Swoo Pay даступная ўсюды, дзе прымаюцца бескантактавыя плацяжы.

    2. Колькі каштуе карыстанне Swoo Pay?

    Адказ. Карыстанне Swoo Pay бясплатна. Умовы абслугоўвання вашай банкаўскай карткі не мяняюцца і адпавядаюць тарыфам банка.

    3. Якія банкаўскія карткі я магу дадаць у Swoo Pay?

    Адказ. Mastercard Unembossed; Mastercard Unembossed «Дотыкі»; Mastercard Unembossed «Моцная картка»; Mastercard Standard; Mastercard Standard «Ашчадная»; Mastercard Standard «Моцная картка»; Mastercard Standard «ПеракростАК»; Mastercard Gold; Mastercard Gold «Дотыкі»; Mastercard Gold «Моцная картка»; Mastercard Gold «Ашчадная»; Mastercard Business; Mastercard World «O-GO!»; Mastercard World «Суперсіла».

    4. У мяне iPhone. Ці магу я аплачваць пакупкі тэлефонам у крамах з дапамогай Swoo Pay?

    Адказ. Не, але вы можаце дадаць сваю банкаўскую картку для бяспечнага захоўвання яе рэквізітаў у мабільным дадатку Swoo.

    5. Ці магу я ўключыць плацяжы для раней дабаўленай банкаўскай карткі?

    Адказ. Канечне. Для гэтага неабходна ўвайсці ў мабільнае прыкладанне Swoo, выбраць банкаўскую картку, для якой вы хочаце ўключыць плацяжы, і націснуць на яе, каб адкрыць дадзеныя. Далей націсніце Уключыць плацяжы, увядзіце CVV/CVC-код і націсніце Працягнуць. Прачытайце ўмовы аказання паслуг і націсніце Я згодзен. Абярыце спосаб пацверджання банкаўскай карткі і ўвядзіце код.

    6. Як вызначыць банкаўскую картку па змаўчанні, калі ў мяне іх некалькі?

    Адказ. Першая банкаўская картка, якую вы дадаеце ў Swoo Pay, становіцца карткай па змаўчанні. Для выбару іншай банкаўскай карткі, перайдзіце ў раздзел Галоўная на ніжняй панэлі навігацыі, абярыце банкаўскую картку, якую хочаце зрабіць карткай па змаўчанні, і націсніце на яе, каб адкрыць дадзеныя. Праверце статус банкаўскай карткі ў радку Аплата дотыкам і націсніце Усталяваць асноўны, каб плаціць карткай па змаўчанні.

    7. Як выдаліць дабаўленую банкаўскую картку?

    Адказ. Абярыце банкаўскую картку, якую жадаеце выдаліць, і націсніце на яе, каб адкрыць дадзеныя. Націсніце на кнопку з трыма кропкамі ў правым верхнім куце экрана і абярыце Выдаліць.

    8. Як адключыць плацяжы для банкаўскай карткі?

    Адказ. Абярыце банкаўскую картку, для якой вы жадаеце адключыць плацяжы, і націсніце на яе, каб адкрыць дадзеныя. Націсніце на кнопку з трыма кропкамі ў правым верхнім куце экрана і абярыце Адключыць плацяжы.

    9. Ці трэба пры аплаце ўводзіць PIN-код банкаўскай карткі?

    Адказ. Увод PIN-кода банкаўскай карткі можа спатрэбіцца толькі ў выпадку, калі запыт PIN-кода адлюстроўваецца на экране гандлёвага тэрмінала. Увядзіце PIN-код банкаўскай карткі на клавіятуры тэрмінала.

    10. Ці магу я плаціць без інтэрнэту з дапамогай Swoo Pay?

    Адказ. Так, вы можаце здзейсніць пэўную колькасць плацяжоў без інтэрнэту. Аднак час ад часу мабільнаму з дадаткам Swoo неабходна падлучацца да сеткі Інтэрнэт, каб мець магчымасць далей здзяйсняць бескантактавыя плацяжы з дапамогай Swoo Pay.

    11. Аб бяспецы дадзеных у мабільным дадатку Swoo

    Адказ. Дадзеныя банкаўскіх картак, якія дадаюцца вамі ў мабільны дадатак Swoo, абаронены ў адпаведнасці з міжнародным Стандартам бяспекі індустрыі плацежных карт - PCI DSS. Дадатковыя меры абароны дазволяць пазбегнуць магчымай уцечкі дадзеных у выпадку згубы або крадзяжу тэлефона. Таму для забеспячэння дадатковай бяспекі вашых плацежных дадзеных у мабільным дадатку Swoo неабходна абараніць ваш смартфон, усталяваўшы ў наладах АС пароль, кароткі код, графічны ключ ці ўваход па адбітку пальца.

    12. Я згубіў тэлефон. Што рабіць?

    Адказ. Вам трэба як мага хутчэй звярнуцца ў банк або Банкаўскі працэсінгавы цэнтр для блакіроўкі банкаўскай карткі і яе токена (эквівалента вашай банкаўскай карткі ў сэрвісе Swoo Pay). Таксама, Вы можаце карыстацца мабільным інтэрнэт-банкінгам або інтэрнэт-банкінгам банка для блакіроўкі банкаўскай карткі. Вы таксама можаце звярнуцца ў службу падтрымкі мабільнага дадатку Swoo па электроннай пошце support@swooapp.com.

    13. Я згубіў банкаўскую картку. Што рабіць?

    Адказ. Вам трэба як мага хутчэй звярнуцца ў банк ці Банкаўскі працэсінгавы цэнтр для блакавання банкаўскай карткі. Таксама, Вы можаце карыстацца мабільным інтэрнэт-банкінгам або інтэрнэт-банкінгам банка для блакіроўкі банкаўскай карткі. Калі банкаўская картка дададзена ў мабільны дадатак Swoo, яе токен (эквівалент вашай банкаўскай карткі ў сэрвісе Swoo Pay) таксама будзе заблакаваны ў тэлефоне. Вы таксама можаце звярнуцца ў службу падтрымкі мабільнага дадатку Swoo па электроннай пошце support@swooapp.com.

    14. Мая банкаўская картка не адлюстроўваецца ў мабільным дадатку Swoo. Чаму так?

    Адказ. Пераканайцеся, што вы ўвайшлі ў дадатак Swoo з дапамогай таго ж варыянту, што і раней: нумар тэлефона, Apple ID, акаўнт Facebook або Google. Усе карткі прывязаныя да таго акаўнта, якім вы карысталіся раней.

    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у адносінах да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць