Мабільны інтэрнэт-банкінг
Спампаваць дадатак Belagroprombank можна ў App Store, Play Market і AppGallery
Мабільны інтэрнэт-банкінг - надзейны, зразумелы і зручны лічбавы банк для кіравання асабістымі фінансамі 24/7. Вырашае любыя Вашы задачы ўсюды, дзе ёсць інтэрнэт, і лёгка змяшчаецца ў кішэні!
Магчымасці
Дадатковыя сэрвісы і праграмы лаяльнасці
Пачаць карыстацца лёгка!
Як зарэгістравацца ў Мабільным інтэрнэт-банкінгу
Пры даданні новай прылады аўтарызацыя будзе ажыццяўляцца пасродкам QR-кода. На новай прыладзе генеруецца QR-код, а яго сканаванне ажыццяўляецца асноўнай прыладай.
Новая прылада.
Асноўная прылада.
Дакументы
Публічная аферты на заключэнне дагавора паслуг
Інструкцыя па кіраванні акаўнтам у Мабільным інтэрнэт-банкінгу
Частыя пытанні
Адказ. Пін-код - сакрэтны пяцізначны код для доступу выключна да Мабільнага дадатку, які Вы задаяце пры першай аўтарызацыі ў Мабільным дадатку. Пін-код выкарыстоўваецца пры наступным уваходзе ў Мабільны дадатак.
Калі Ваша прылада падтрымлівае магчымасць выкарыстання біяметрычных дадзеных (функцыі Touch ID, Face ID), пры другім і наступным уваходзе ў Мабільны дадатак Вы можаце выкарыстоўваць іх.
У раздзеле «Яшчэ» - «Настройкі» мабільнага дадатку Вы можаце ўсталяваць зручны для Вас спосаб аўтэнтыфікацыі пры ўваходзе ў Мабільны дадатак: «Лагiн i пароль» або «PIN-код».
Пры выбары ў якасці спосабу аўтэнтыфікацыі «PIN-код» Вы можаце абраць уваход па Touch ID/Face ID (адбітку пальца).
Адказ. Лагін - кодавае імя карыстальніка для ўваходу ў мабільны дадатак і (або) інтэрнэт-банкінг.
Пароль - сакрэтны код доступу да мабільнага дадатку і (або) інтэрнэт-банкінгу, адрозны ад устаноўленага мабільнага ключа або пін-кода.
Лагін і пароль Вы ўстанаўліваеце самастойна пры праходжанні працэдуры рэгістрацыі або яны выдаюцца Вам, пры падключэнні паслугі інтэрнэт-банкінг у падраздзяленні банка.
Мабільны ключ - шматразовы сакрэтны код, які выкарыстоўваецца для пацверджання Вамі згоды на здзяйсненне аперацый з дапамогай мабільнага дадатку. Мабільны ключ устанаўліваецца самастойна пры рэгістрацыі ў мабільным дадатку або у раздзеле Яшчэ-Налады, а таксама ўстанаўліваецца ў інтэрнэт-банкінгу праз раздзел «Сэрвіс»/«Новы мабільны ключ».
Лагін, пароль і мабільны ключ, якія выкарыстоўваюцца пры працы ў інтэрнэт-банкінгу, мабільным дадатку павінны змяшчаць ад васьмі да дваццаці сімвалаў, пры гэтым павінны быць выкарыстаны лічбы, літары верхняга і ніжняга рэгістраў.
Адказ. Аднаўленне забытага мабільнага ключа не ажыццяўляецца. Вы можаце задаць новы мабільны ключ адным са спосабаў:
1. У Інтэрнэт-банкінгу Вам неабходна зайсці ў асабісты кабінет, абраць раздзел "Сэрвіс"/"Новы мабільны ключ".
2. У Мабільным дадатку неабходна прайсці паўторную рэгістрацыю. Для гэтага на экране ўводу ПІН-кода пры ўваходзе ў дадатак неабходна націснуць на пытальнік / "Змяніць карыстальніка" / "Рэгістрацыя". Затым неабходна пазначыць дадзеныя:
- ідэнтыфікацыйны (асабісты) нумар пашпарта/ нумар пашпарта,
- нумар тэлефона, пасля гэтага абраць «Не памятаю лагін і пароль»,
- пацвердзіць свой нумар тэлефона, прызначыць новы лагін, пароль і новы мабільны ключ.
Пры стварэнні новага мабільнага ключа павінна змяняцца не менш за 2 сімвалы ў параўнанні з раней усталяваным мабільным ключом.
Адказ. Для бяспекі карыстальнiкаў мабільнага дадатку пры трохразовым няправільным уводзе лагіна/пароля, ПIН-кода ўліковы запіс блакiруецца на 2 гадзіны (праз 2 гадзіны аўтаматычна разблакiруецца).
Адказ. Калі Вы ажыццявілі самастойную блакіроўку свайго ўліковага запісу ў мабільным дадатку, Вам неабходна паўторна прайсці рэгістрацыю ў мабільным дадатку. Працэс рэгістрацыі апісаны ў пытанні №3.
Адказ. Для аднаўлення доступу да мабільнага дадатку Вы можаце прайсці паўторную працэдуру рэгістрацыі ў мабільным дадатку.
Для гэтага на экране ўводу ПІН-кода пры ўваходзе ў дадатак неабходна націснуць на пытальнік/«Змяніць карыстальніка»/«Рэгістрацыя». Затым неабходна пазначыць дадзеныя:
- ідэнтыфікацыйны (асабісты) нумар пашпарта/ нумар пашпарта,
- нумар тэлефона, пасля гэтага абраць «Не памятаю лагін і пароль»,
- пацвердзіць свой нумар тэлефона,
- прызначыць новы лагін, пароль і новы мабільны ключ.
Звяртаем вашу ўвагу! Пры змене уліковых дадзеных (лагіна і пароля) у мабільным дадатку дадзеныя для ўваходу ў інтэрнэт-банкінг зменяцца аўтаматычна.
Адказ. Для прылад на аперацыйнай сістэме Android.
Каб актываваць аўтападстаноўку кодаў пацверджання з SMS-паведамленняў на прыладах з аперацыйнай сістэмай Android неабходна перайсці ў раздзел «Налады»/ «Google»/ «Аўтазапаўненне»/ «Коды пацверджання з SMS» і пераключыць свитч «Аўтаматычна ўводзіць коды пацверджання з SMS» у актыўны стан.
Для прылад Huawei.
Каб актываваць аўтападстаноўку кодаў пацверджання з SMS-паведамленняў на прыладах Huawei неабходна дазволіць доступ "Huawei Core" да SMS-паведамленняў. Для гэтага неабходна перайсці ў раздзел "Налады"/ "Дадаткі і апавяшчэнні"/ "Дадаткі"/ "HMS Core"/ адкрыць меню "Аб дадатку" і націснуць "Правы".
Без прадастаўлення дадзенага доступу аўтападстаноўка можа працаваць не карэктна.
Для прылад на аперацыйнай сістэме iOS.
Каб актываваць аўтападстаноўку кодаў пацверджання з SMS-паведамленняў на аперацыйнай сістэме iOS ніякіх дадатковых налад не патрабуецца, націсніце на поле «SMS-код», а калі SMS-паведамленне прыйдзе, то ў «падказцы» над клавіятурай з'явіцца код, на які неабходна націснуць здзяйснення аўтападстаноўкі.
На iOS 15.0 і вышэй код з SMS-паведамлення ў поле "SMS-код" уводзіцца ўручную.
Адказ. Рэкамендуемы скарыстацца адной ці некалькімі ніжэйпрыведзенымі рэкамендацыямі, якія могуць дапамагчы ў дадзенай сітуацыі:
- уключыць і выключыць «Рэжым палёту»;
- цалкам перазагрузіць прыладу;
- выцягнуць і пераўсталяваць SIM-карту;
- скінуць настройкі сеткі;
- звязацца з мабільным аператарам.
Адказ. За мяжой дадатак "Belagroprombank" можа не працаваць праз некаторыя кропкі доступу Wi-fi. Рэкамендуем змяніць кропку доступу Wi-fi і паспрабаваць зноў.
Адказ: Стварыць мабільны ключ можна прама ў мабільным дадатку ў раздзеле "Яшчэ" - "Налады" - "Кіраванне мабільным ключом", а таксама ў інтэрнэт-банкінгу ў раздзеле "Сэрвіс" - "Новы мабільны ключ".
Адказ: Для ўдакладнення прычыны блакіроўкі і яе зняцця (пры наяўнасці магчымасці) рэкамендуем звярнуцца ў Кантакт-цэнтр або падраздзяленне банка.
Адказ. На экране ўводу ПІН-кода пры ўваходзе ў дадатак неабходна націснуць на пытальнік/«Змяніць карыстальніка». Затым неабходна пазначыць лагін/пароль, увесцi новы ПIН-код.