Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
Інтэрнэт кліент
Час працы Кантакт-цэнтра банка
  • Пн
  • Аў
  • Ср
  • Чц
  • Пт
  • Сб
  • Нд
                                       8:00 - 20:00
Дадатковыя нумары:

Фінансаванне інвестыцыйнай дзейнасці

фінансаванне затрат на набыццё (рэканструкцыю, мадэрнізацыю, будаўніцтва, капрамонт) асноўных сродкаў (за выключэннем аб'ектаў нерухомасці для наступнай здачы ў арэнду)

Аформіць заяўку на крэдыт
  • Працэнтная стаўка BYN – ад 10,5%;
    RUB – ад 24%
  • Валюта крэдыту BYN, RUB
Агульныя ўмовы
  • Сума крэдыту да 5 000 000 беларускіх рублёў (уключна) беларускіх рублёў ці ў эквіваленце
  • Тэрмін поўнага вяртання (пагашэння) крэдыту да 10 гадоў (уключна)
  • Форма прадастаўлення крэдыту - неаднаўляльная крэдытная лінія;
    - аднаразовае прадастаўленне крэдыту
  • Тэрмін ажыццяўлення заяўнікам гаспадарчай дзейнасці з даты рэгістрацыі гаспадарчай дзейнасці з даты рэгістрацыі не менш за 6 каляндарных месяцаў
  • Уласны ўдзел крэдытаатрымальніка ў фінансаванні праекта не менш за 10%

Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца суб'ектам МСБ для разгляду пытання аб мэтазгоднасці прадастаўлення банкаўскага прадукта павінен уключаць абгрунтаванне фінансавай рэалізуемасці праекта, кароткае апісанне праекта, ацэнку чаканых фінансавых вынікаў праекта, апісанне бягучай дзейнасці суб'екта МСБ і інш.

Дадатковая інфармацыя

Стандартны пакет дакументаў для індывідуальных прадпрымальнікаў
Юрыдычныя дакументы
1. Копія дакумента (старонак дакумента), які сведчыць асобу заяўніка з узорам подпісу, фатаграфіяй, серыяй і нумарам дакумента, з адзнакай аб рэгістрацыі па месцы жыхарства, рэгістрацыі шлюбу, дзецях (пры наяўнасці). - Прадстаўляюць кліенты ММБ, у якіх няма адкрытых бягучых (разліковых) банкаўскіх рахункаў у банку.
У выпадку наяўнасці ў банку актуальных дакументаў паўторнае прадстаўленне не патрабуецца (актуальнасць дакументаў, якія былі прадстаўлены раней, пры іх нязменнасці пацвярджаецца ў заяўцы).
2. Копія дакумента (старонак дакумента), які сведчыць асобу заяўніка з узорам подпісу, фатаграфіяй, серыяй і нумарам дакумента, з адзнакай аб рэгістрацыі па месцы жыхарства, рэгістрацыі шлюбу, дзецях (пры наяўнасці).
3. Копіі ліцэнзій (дазволаў) на вядзенне дзейнасці, якая падлягае ліцэнзаванню (пры наяўнасці). Дапускаецца прадстаўленне ліцэнзій (дазволаў) пасля заключэння крэдытнага дагавора ў выпадку калі крэдытаатрымальнік з'яўляецца новастворанай арганізацыяй і маёмасць, якая набываецца для ажыццяўлення ліцэнзаванага віду дзейнасці за кошт крэдыту, уключана ў даліцэнзійныя патрабаванні ў адпаведнасці з заканадаўствам.
Фінансавыя дакументы
4. Падатковая дэкларацыя (разлік) па падатку пры спрошчанай сістэме падаткаабкладання. - За папярэдні год і фактычна адпрацаваны час у гэтым годзе.
Дакументы па здзелцы
Асноўныя дакументы
5. Дакументы, якія пацвярджаюць крэдытуемую здзелку (копіі дагавораў (кантрактаў), праектаў дагавораў (кантрактаў) або іншых дакументаў у пацвярджэнне крэдытуемай здзелкі і інш.)  - Не патрабуецца пры рэфінансаванні крэдытаў, прадстаўленых банкам.
Пры рэфінансаванні крэдытаў іншых банкаў прадстаўляюцца дагаворы, запазычанасць па якіх рэфінансуецца.
6. Разлік патоку грашовых сродкаў па інвестыцыйным праекце. Па форме банка  
7. Дакументы, якія ўключаюць абгрунтаванне фінансавай рэалізуемасці субпраекта, якое змяшчае інфармацыю аб ацэнцы чаканых аб'ёмаў рэалізацыі прадукцыі, работ і паслуг (уключаючы апісанне гэтай прадукцыі, работ, паслуг), якія мяркуецца вырабляць, выконваць ці аказваць па выніках рэалізацыі субпраекта, патэнцыяльных спажыўцах, сціслае апісанне субпраекта (мэта субпраекта, аб'ект фінансавання, прагназуемыя аб'ёмы рэалізацыі (іх змяненне) прадукцыі, работ, паслуг, план па персаналу і іншае); ацэнку чаканых фінансавых вынікаў субпраекта (фінансавую інфармацыю, у тым ліку крыніцы расходаў на субпраект, апісанне дадатковых крыніц фінансавання, агляд прагнозных фінансавых паказчыкаў субпраекта), а таксама апісанне бягучай дзейнасці кліента ММБ (сфера дзейнасці, вопыт вытворча-гаспадарчай дзейнасці, бягучае фінансавае становішча, канкурэнтныя перавагі і іншае). -  
8. Дакументы, неабходныя для прыняцця адпаведнага забеспячэння. - Прадстаўляюцца ў адпаведнасці з главой 8 гэтага дадатку і (ці) ЛПА, якія рэгулююць прадстаўленне адпаведнага забеспячэння. 
Дадатковыя дакументы (выпадкі прадстаўлення пазначаны ў графе «Заўвага»)
9. Звесткі аб паступленнях і абавязацельствах у замежнай валюце з дадаткам пацвярджаючых дакументаў.  -  Прадстаўляюцца пры крэдытаванні ў замежнай валюце ў адпаведнасці з ЛПА па рэзервах.
10. Заява (копіі заяў) на акцэпт плацежных патрабаванняў банка.  - Прадстаўляецца да прадастаўлення крэдыту або ў іншы тэрмін, устаноўлены рашэннем упаўнаважанага калегіяльнага органа банка.
Афармляецца ў адпаведнасці з заканадаўствам і ЛПА, які рэгулюе правілы правядзення безнаяўных разлікаў у беларускіх рублях у банку ці ў парадку, вызначаным іншымі банкамі Рэспублікі Беларусь.
Копіі заяў, якія афармляюцца заяўнікам у банках у электронным выглядзе і на папяровым носьбіце, павінны змяшчаць (перадаваць) адпаведныя адзнакі банкаў, вызначаныя Інструкцыяй аб банкаўскім пераводзе, зацверджанай пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 29.03.2001 № 66.
11. Інфармацыя аб выкананні кліентамі ММБ мэтавых параметраў, якія былі прадстаўлены раней, па пагашэнні пратэрмінаваных абавязацельстваў - Прадстаўляюцца пры ажыццяўленні актыўнай аперацыі з кліентам ММБ, які мае пратэрмінаваную запазычанасць па актыўных аперацыях перад банкам.
12. Бізнес-план развіцця - Прадстаўляецца пры рэфінансаванні прадстаўленага банкам крэдыту.
Распрацоўваецца ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючых ЛПА і актаў заканадаўства. 
13. Згода на прадстаўленне звестак, якія складаюць банкаўскую тайну. Па форме банка Прадстаўляецца:
пры прадстаўленні інвестыцыйных крэдытаў за кошт рэсурсаў Банка развіцця;
пры прадстаўленні ў забеспячэнне выканання абавязацельстваў паручыцельства БФФПП, ААТ «Промагролізінг»
14. Іншыя дакументы паводле меркавання банка. - -
Стандартны пакет дакументаў для юрыдычных асоб
№ п/п Назва дакумента Форма Заўвага
Агульныя дакументы
1. Заяўка-анкета юрыдычнай асобы. Па форме банка -
2. Згода заяўніка, заснавальнікаў (удзельнікаў) заяўніка з доляй удзелу ў статутным фондзе 50% і больш (для фізічных асоб), 25% і больш (для юрыдычных асоб) на прадстаўленне крэдытнай справаздачы з Крэдытнага рэгістра Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь. Па форме банка Не даецца згода заснавальнікаў (удзельнікаў)-нерэзідэнтаў, выканаўчых і распарадчых органаў, іншых дзяржаўных органаў.
3. Згода на прадстаўленне звестак з інфармацыйных рэсурсаў (Міністэрства ўнутраных спраў, ААТ «Небанкаўская крэдытна-фінансавая арганізацыя «Адзіная разліковая і інфармацыйная прастора») Па форме банка Прадстаўляюць фізічныя асобы, якія з'яўляюцца кіраўніком (дырэктарам), галоўным бухгалтарам (пры наяўнасці), заснавальнікам (удзельнікам, уласнікам маёмасці) (з доляй удзелу ў статутным фондзе заяўніка 50 працэнтаў і больш).
Не даецца згода кіраўніка (дырэктара), галоўнага бухгалтара (пры наяўнасці) юрыдычнай асобы дзяржаўнай формы ўласнасці і юрыдычнай асобы прыватнай формы ўласнасці (доля ўдзелу дзяржавы ў статутным фондзе юрыдычнай асобы больш 50 працэнтаў);
фізічных асоб-заснавальнікаў (удзельнікаў, уласнікаў маёмасці) юрыдычнай асобы – нерэзідэнтаў.
Юрыдычныя дакументы
Асноўныя дакументы
4. Копіі ўстаноўчых дакументаў і пасведчанні аб дзяржаўнай рэгістрацыі. - Прадстаўляюць кліенты ММБ, у якіх няма адкрытых бягучых (разліковых) банкаўскіх рахункаў у банку або пры іх адсутнасці ў справе аб адкрыцці і закрыцці банкаўскіх і іншых рахункаў юрыдычнай асобы.
У выпадку наяўнасці ў банку актуальных дакументаў паўторнае прадстаўленне не патрабуецца (актуальнасць дакументаў, якія былі прадстаўлены раней, пры іх нязменнасці пацвярджаецца ў заяўцы).
5. Копіі працоўнага дагавора (кантракта) з кіраўніком юрыдычнай асобы ці выпіска з кантракта кіраўніка адносна паўнамоцтваў кіраўніка і тэрміна дзеяння кантракта.
Калі дагавор на ажыццяўленне актыўнай аперацыі падпісваецца іншымі службовымі асобамі, неабходна прадставіць адпаведную даверанасць, загад і да т. п.
-
6. Копіі рашэння і загада аб прызначэнні кіраўніка юрыдычнай асобы, прадаўжэнні яго паўнамоцтваў (пры неабходнасці). -
7. У выпадку перадачы паўнамоцтваў выканаўчага органа іншай камерцыйнай арганізацыі ці індывідуальнаму прадпрымальніку – копіі рашэння аб перадачы паўнамоцтваў і грамадзянска-прававога дагавора. -
Дадатковыя дакументы
8. Копіі ліцэнзій (дазволаў) на вядзенне дзейнасці, якая падлягае ліцэнзаванню (пры наяўнасці). - Дапускаецца прадстаўленне ліцэнзій (дазволаў) пасля заключэння крэдытнага дагавора ў выпадку калі крэдытаатрымальнік з'яўляецца новастворанай арганізацыяй і маёмасць, якая набываецца для ажыццяўлення ліцэнзаванага віду дзейнасці за кошт крэдыту, уключана ў даліцэнзійныя патрабаванні ў адпаведнасці з заканадаўствам.
Дадатковыя дакументы
9. Інфармацыя аб устаноўчых дакументах, інфармацыя аб аднясенні (неаднясенні) здзелкі да буйной здзелкі і да здзелак, у якіх існуе зацікаўленасць афіліраваных асоб гаспадарчых таварыстваў. Па форме банка Прадстаўляюць юрыдычныя асобы – гаспадарчыя таварыствы.
10. Рашэнне адпаведнага ўпаўнаважанага органа кіравання (асобы) заяўніка (іншай упаўнаважанай асобы) - Прадстаўляюць заяўнікі-юрыдычныя асобы ў выпадку наяўнасці абмежаванняў паўнамоцтваў выканаўчага органа ва ўстаноўчых і іншых дакументах заяўніка (упаўнаважанай асобы). Дакумент можа быць прадстаўлены не пазней за дзень прыняцця ўпаўнаважаным калегіяльным органам (упаўнаважанай службовай асобай) банка рашэння аб здзяйсненні актыўнай аперацыі.
11 Даверанасць на заключэнне дагавора аб ажыццяўленні актыўнай аперацыі. - Прадстаўляецца ў выпадку, калі дагавор на ажыццяўленне актыўнай аперацыі ад імя юрыдычнай асобы заключаецца іншай асобай, акрамя кіраўніка.
Апроч паўнамоцтваў на заключэнне здзелкі, даверанасць павінна змяшчаць паўнамоцтвы на тое, каб даць банку згоду на прадстаўленне банкам міністэрствам, ведамствам і іншым органам дзяржаўнага кіравання звестак аб дагаворах на ажыццяўленне актыўных аперацый, заключаных паміж банкам і заяўнікам, у тым ліку аб памеры запазычанасці па гэтых дагаворах, аб тэрмінах і ўмовах выканання заяўнікам абавязацельстваў па дагаворах на ажыццяўленне актыўных аперацый, а таксама іншых умовах дагавораў на ажыццяўленне актыўных аперацый.
Паручальніцтва Беларускага фонду фінансавай падтрымкі прадпрымальнікаў

Пры адсутнасці забеспячэння па крэдыце ў поўным аб'ёме суб'екты малога прадпрымальніцтва - індывідуальныя прадпрымальнікі і юрыдычныя асобы з колькасцю не больш за 100 чалавек могуць атрымаць паручальніцтва Фонду, якое выступае ў якасці забеспячэння выканання абавязацельстваў па крэдыце.

Камісія фонду за даванне гарантыі складае 1,25% гадавых ад сумы даручальніцтва.

Для атрымання дадатковай інфармацыі просім звяртацца ў структурнае падраздзяленне па месцы абслугоўвання.

Спіс месцаў прадастаўлення крэдытных справаздач
  • Упраўленне "Крэдытны рэгістр" Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь;
  • Галоўнае ўпраўленне Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь па Брэсцкай вобласці;
  • Галоўнае ўпраўленне Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь па Віцебскай вобласці;
  • Галоўнае ўпраўленне Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь па Гомельскай вобласці;
  • Галоўнае ўпраўленне Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь па Гродзенскай вобласці;
  • Галоўнае ўпраўленне Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь па Магілёўскай вобласці.

Мы выкарыстоўваем Cookie

Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у дачыненнi да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

Наладзіць