Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
                                           8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    Зборнік плат

    Глава V. АБСЛУГОЎВАННЕ КЛІЕНТАЎ НА ЎМОВАХ ПАКЕТАЎ БАНКАЎСКІХ ПАСЛУГ

    27. Пакет паслуг для карпаратыўных кліентаў «СВАІМІ РУКАМІ»

    № п/п

    Найменне аперацыі

    Найменне пакета/памер платы

    Тэрмін выплаты ўзнагароджання (платы)

    СВАІМІ РУКАМІ

    Старт

    Бізнес

     

    Абаненцкая плата за карыстанне пакетам паслуг

    X

    50,00 бел. руб.
    у месяц

    У месяцы падключэння кліента да пакета паслуг — у дзень падключэння яго да пакета паслуг, але не пазней за апошні аперацыйны дзень бягучага месяца
    У наступныя месяцы — да 10 чысла бягучага месяца, але не пазней за апошні аперацыйны дзень бягучага месяца

    1.

    Адкрыццё рахункаў, ажыццяўленне разлікаў, суправаджэнне разліковых аперацый

     

     

     

    1.1.

    Адкрыццё банкаўскіх рахункаў у беларускіх рублях (на падставе заявы кліента-рэзідэнта)

    Уключана ў пакет

    Уключана ў пакет

     

    1.2.

    Адкрыццё банкаўскіх рахункаў у замежнай валюце (на падставе заявы кліента-рэзідэнта)

    Уключана ў пакет

    Уключана ў пакет

     

    1.3.

    Сведчанне сапраўднасці подпісаў асоб, якія маюць права подпісу дакументаў для правядзення разлікаў, і адбітка пячаткі суб'ектаў гаспадарання на картцы з іх узорамі

    Уключана ў пакет

    Уключана ў пакет

     

    1.4.

    Банкаўскі перавод у беларускіх рублях (у тым ліку імгненны плацеж*) на падставе плацежнай інструкцыі, перададзенай у электронным выглядзе (у тым ліку з выкарыстаннем АІС ВГА**):

     

     

     

    1.4.1.

    • уключана ў пакет паслуг

    у сістэмах:
     міжбанкаўскіх разлікаў —
    100 у месяц,
     унутрыбанкаўскіх
     разлікаў — без абмежаванняў

    у сістэмах:
     міжбанкаўскіх разлікаў —
    100 у месяц,
     унутрыбанкаўскіх
     разлікаў — без абмежаванняў

     

    1.4.2.

    • звыш пакета паслуг

    у сістэмах:
     міжбанкаўскіх разлікаў —
    1,75 бел. руб.
    (за 1 перавод),
    унутрыбанкаўскіх
    разлікаў — без абмежаванняў

    у сістэмах:
     міжбанкаўскіх разлікаў —
    1,75 бел. руб.
    (за 1 перавод),
    унутрыбанкаўскіх
    разлікаў — без абмежаванняў

    У дзень здзяйснення аперацыі, але не пазней за апошні працоўны дзень бягучага месяца

    1.5.

    Выдача даведак кліентам (аб наяўнасці рахункаў у банку, руху грашовых сродкаў па рахунках кліента, наяўнасці рэшты грашовых сродкаў на рахунках на пэўную дату, асобах, упаўнаважаных распараджацца рахункам, наяўнасці запазычанасці па актыўных банкаўскіх аперацыях і іншых)

    1 даведка ў месяц

    1 даведка ў месяц

     

    1.6.

    Прыём наяўных беларускіх рублёў ад кліентаў ААТ «Белаграпрамбанк» для залічэння (пералічэння) на іх бягучыя (разліковыя) і іншыя рахункі, адкрытыя ў ААТ «Белаграпрамбанк»:

     

     

     

    1.6.1.

    • праз касу ААТ «Белаграпрамбанк»

    Уключана ў пакет

    0,15% ад сумы

    У дзень здзяйснення аперацыі, але не пазней за апошні працоўны дзень бягучага месяца

    1.6.2.

    • з дапамогай прылад самаабслугоўвання
    ААТ «Белаграпрамбанк», абсталяваных модулем прыёму наяўных грашовых сродкаў (плацежна-даведачны тэрмінал самаабслугоўвання, банкамат)

    Уключана ў пакет

    Уключана ў пакет

     

    1.6.3.

    • праз аўтаматычную дэпазітную машыну

    Уключана ў пакет

    0,1% ад сумы

    У дзень здзяйснення аперацыі, але не пазней за апошні працоўны дзень бягучага месяца

    1.7.

    Выдача наяўных беларускіх рублёў з рахункаў кліента

    2,0% ад сумы

    2,0% ад сумы

    У дзень здзяйснення аперацыі, але не пазней за апошні працоўны дзень бягучага месяца

    2.

    Дыстанцыйнае банкаўскае абслугоўванне
     (у тым ліку ў рэжыме мультыкарыстальніцкага працоўнага месца)

     

     

     

    2.1.

    Абаненцкая плата за карыстанне падсістэмай «Інтэрнэт-Кліент» сістэмы дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання

    Уключана ў пакет

    Уключана ў пакет

     

    2.2.

    Рэгістрацыя, устаноўка і падключэнне да падсістэмы «Інтэрнэт-Кліент» сістэмы дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання з прадастаўленнем кліенту машыннага носьбіта для запісу і захоўвання асабістых ключоў ЭЛП і шыфравання

    Уключана ў пакет

    Уключана ў пакет

     

    3.

    Аперацыі з карпаратыўнымі банкаўскімі плацежнымі карткамі

     

     

     

    3.1.

    Сэрвіснае абслугоўванне карпаратыўных банкаўскіх плацежных картак (у тым ліку выпуск і перавыпуск), эмітаваных ААТ «Белаграпрамбанк»
    (за выключэннем тэрміновага афармлення)

    У пакет уключаныя:
    - 1 картка Business міжнароднай плацежнай сістэмы;
    - неабмежаваная колькасць карпаратыўных плацежных картак сістэмы БЕЛКАРТ

    У пакет уключаныя:
    - 1 картка Business міжнароднай плацежнай сістэмы;
    - неабмежаваная колькасць карпаратыўных плацежных картак сістэмы БЕЛКАРТ

     

    3.2.

    Прадастаўленне пакета «XL» паслугі SMS-інфармавання (па карпаратыўных банкаўскіх плацежных картках, выпушчаных (перавыпушчаных) у рамках пакета паслуг)

    Уключана ў пакет

    Уключана ў пакет

     

    4.

    Дыстанцыйнае інфармаванне аб праведзеных аперацыях, прынятых рашэннях, новых падзеях у рамках дагавору банкаўскага рахунку
    (Viber/SMS/e-mail)

    Уключана ў пакет

    Уключана ў пакет

     

    5

    Зарплатнае абслугоўванне

     

     

     

    5.1

    Залічэнне і выплата заработнай платы і іншых выплат на бягучыя (разліковыя) рахункі, да якія выпушчаны карткі, па дагаворах, заключаным з кліентам у рамках лінейкі пакетаў паслуг «СВАІМІ РУКАМІ»

    0,5% ад сумы залічэнняў

    0,5% ад сумы залічэнняў

    У дзень здзяйснення аперацыі, але не пазней за апошні працоўны дзень бягучага месяца

    6

    Эквайрынг:

     

     

     

    6.1.

    Інэрнэт-эквайрынг: 

     

     

     

    6.1.1.

    • падключэнне сайта

    па дагаворы

    па дагаворы

    У момант пералічэння арганізацыі гандлю і сэрвісу сродкаў па аперацыях з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак

    6.1.2.

    • падключэнне кліента (адсутнічае сайт) праз сэрвіс 1pay.by, гандаль з выкарыстаннем QR-кода

    па дагаворы

    па дагаворы

    У момант пералічэння арганізацыі гандлю і сэрвісу сродкаў па аперацыях з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак

    6.1.3.

    • пры распрацоўцы сайта ў партнёраў
    ААТ «Белаграпрамбанк»

    па дагаворы

    па дагаворы

    У момант пералічэння арганізацыі гандлю і сэрвісу сродкаў па аперацыях з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак

    6.2.

    Пры набыцці тэрмінальнага абсталявання за кошт уласных сродкаў

    па дагаворы

    па дагаворы

    У момант пералічэння арганізацыі гандлю і сэрвісу сродкаў па аперацыях з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак

    7

    Пераход на абслугоўванне ў рамках іншага пакета паслуг (у адпаведнасці з заявай кліента), альбо адключэнне пакета паслуг згодна з заявай кліента (на працягу 12 месяцаў абслугоўвання па пакеце паслуг «СВАІМІ РУКАМІ»)

    150,00 бел. руб.

    150,00 бел. руб.

    У момант здзяйснення аперацыі

       * ААТ «Белаграпрамбанк»:
                - ажыццяўляе імгненныя плацяжы, перададзеныя кліентам з выкарыстаннем толькі падсістэмы «Інтэрнэт-Кліент» сістэмы дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання;
                - не ажыццяўляе імгненныя плацяжы:
                  з бягучых (разліковых) банкаўскіх рахункаў кліента, да якіх выпушчана банкаўская плацежная картка;
                  з рахункаў арганізацыі, якая знаходзіцца ў стадыі ліквідацыі (спынення дзейнасці), банкруцтва;
                  па пераводзе з продажам замежнай валюты (пералічэнне эквіваленту беларускіх рублёў);
                  у рамках пастаянна дзейнага плацежнага даручэння.

       ** АІС ВГА — аўтаматызаваная інфармацыйная сістэма выканання грашовых абавязацельстваў. 

    ПРАВІЛЫ ПРАДАСТАЎЛЕННЯ І ВЫКАРЫСТАННЯ ПАКЕТА ПАСЛУГ «СВАІМІ РУКАМІ»
    ДЛЯ КАРПАРАТЫЎНЫХ КЛІЕНТАЎ ААТ «БЕЛАГРАПРАМБАНК»

    1. Правілы прадастаўлення і выкарыстання пакета паслуг «СВАІМІ РУКАМІ» для карпаратыўных кліентаў ААТ «Белаграпрамбанк» (далей — Правілы) рэгулююць парадак прадастаўлення і выкарыстання карпаратыўнымі кліентамі (за выключэннем садаводчых таварыстваў) (далей — кліенты) пакетаў паслуг.
    Пакет паслуг «СВАІМІ РУКАМІ» для карпаратыўных кліентаў (далей — пакет паслуг) — комплекс банкаўскіх паслуг, якія прадастаўляюцца ў адпаведнасці з дагаворам бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях кліентам у ААТ «Белаграпрамбанк» (далей — Банк) на падставе заявы (адвольнай формы) на падключэнне да пакета паслуг/на змену пакета паслуг (далей — Заява) ці на падставе заявы на адкрыццё банкаўскага рахунку (у тым ліку заявы на комплекснае банкаўскае абслугоўванне). Заява можа быць прадстаўленая з выкарыстаннем сістэм дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (далей — СДБА).

    2. Пакет паслуг з'яўляецца неад'емнай часткай Зборніка платы (узнагароджанняў) за аперацыі, якія ажыццяўляе ААТ «Белаграпрамбанк» (далей — Зборнік платы) і вызначае асобны парадак спагнання ўзнагароджання (платы) пры аказанні паслуг кліентам.

    3. Да пакета паслуг падключаюцца кліенты, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць не больш за 12 месяцаў з даты рэгістрацыі (рэгіструючым органам, які ажыццяўляе дзяржаўную рэгістрацыю), якія:
       - не з'яўляюцца кліентамі Банка (на падставе дакументаў на адкрыццё бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку з падключэннем да пакета паслуг);
       - з'яўляюцца кліентамі Банка і не маюць бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў Банку (на падставе дакументаў на адкрыццё бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку з падключэннем да пакета паслуг);
       - з'яўляюцца кліентамі Банка і маюць бягучы(-ыя) (разліковы(-ыя)) банкаўскі(-ія) рахунак (рахункі) у Банку (на падставе Заявы).


    4. Да аднаго пакета паслуг падключаюцца наступныя банкаўскіх рахункі кліента ў беларускіх рублях, адкрытыя ў Банку:
        - бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі (у тым ліку спецыяльныя рахункі і субрахункі, рахункі, да якія выпускаюцца карпаратыўныя банкаўскія плацежныя карткі),
        - дабрачынныя рахункі,
        - рахункі па даверным кіраванні.
    Да пакетаў паслуг не падключаюцца рахункі кліентаў па акумуляванні бюджэтных сродкаў.
    У склад пакетаў паслуг уваходзіць паслуга па адкрыцці кліенту ўсіх банкаўскіх рахункаў (у беларускіх рублях і замежнай валюце) на падставе заявы кліента-рэзідэнта.
    За абслугоўванне па пакеце паслуг кліентам выплачваецца абаненцкая плата незалежна ад колькасці рахункаў, якія абслугоўваюцца па дадзеным пакеце паслуг. Склад пакета паслуг не змяняецца пры падключэнні да пакета паслуг дадатковых рахункаў (колькасць аперацый, якія ўваходзяць у склад пакета, не павялічваецца).

    5. Кліент абслугоўваецца ў Банку па адным пакеце паслуг.
    Пры абслугоўванні ў падраздзяленнях Банка структурных падраздзяленняў кліента (філіялы, прадстаўніцтвы і інш.), якія маюць уласны УНП, структурныя падраздзяленні падключаюцца да асобнага пакета паслуг (пры наяўнасці ў іх СДБА).

    6. Абавязковай умовай для падключэння новых кліентаў да пакета паслуг з'яўляецца заключэнне з Банкам дагавору аб выкарыстанні падсістэмы «Інтэрнэт — Кліент» СДБА.
         Кліенты з моманту падключэння да пакета паслуг маюць доступ да ФМ «Маркетплейс» у падсістэме «Інтэрнэт — Кліент» СДБА.    

    7. Датай падключэння да пакета паслуг з'яўляецца:
       - для зноў прынятых на абслугоўванне кліентаў — дата адкрыцця першага бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях;
       - для кліентаў, якія знаходзяцца на абслугоўванні ў Банку — першае чысло месяца, наступнага за датай падачы кліентам Заявы.

    8. Банк не ажыццяўляе падключэнне да пакета паслуг (у тым ліку перавод з пакета паслуг на іншы пакет лінейкі пакетаў паслуг для карпаратыўных кліентаў Банка (далей — лінейка пакетаў паслуг), калі ў кліента на момант падключэння да пакета паслуг (пераходу на іншы пакет паслуг лінейкі пакетаў паслуг) маецца бягучая ці пратэрмінаваная запазычанасць па аплаце ўзнагароджання (платы) за разлікова-касавае абслугоўванне ў беларускіх рублях і (ці) замежнай валюце ў Банку.

    9. У склад пакета паслуг уваходзяць пакеты «Старт» і «Бізнес».
    Склад пакета паслуг не змяняецца пры падключэнні да пакета паслуг дадатковых рахункаў (колькасць аперацый, якія ўваходзяць у склад пакета, не павялічваецца).
    Пры першапачатковым звароце кліентаў, пазначаных у пункце 3 дадзеных Правіл (за выключэннем кліентаў, якія абслугоўваюцца (раней абслугоўваліся) у рамках пакетаў паслуг з грэйс-перыядам лінейкі пакетаў паслуг), Банк падключае кліента да пакета «Старт».
    У рамках пакета «Старт» прадастаўляецца грэйс-перыяд (3 месяцы) і абаненцкая плата па дадзеным пакеце не спаганяецца.
    Пры падключэнні да пакета «Старт» тэрмін дзеяння пакута паслуг не меншы за 12 месяцаў абслугоўвання па пакеце паслуг (па пакеце «Старт» — 3 месяцы і па пакеце «Бізнес» не менш за 9 месяцаў).
    Пры выкарыстанні пакета паслуг на перыяд меншы за 12 месяцаў абслугоўвання па пакеце паслуг кліент мае права (на падставе Заявы) перайсці на абслугоўванне па іншым пакеце паслуг лінейкі пакетаў паслуг (у адпаведнасці з пунктам 17 дадзеных Правіл) ці адключыць пакет паслуг (у адпаведнасці з пунктам 21 дадзеных Правіл).
    Пры выкарыстанні пакета паслуг 12 месяцаў (уключна) абслугоўвання па пакеце паслуг кліент мае права працягваць абслугоўванне па дадзеным пакеце (без прадастаўлення дадатковай Заявы).
    Для мэт дадзеных Правіл выкарыстоўваецца паняцце:
    «12 месяцаў абслугоўвання па пакеце паслуг» — перыяд часу, які роўны 12 месяцам (уключна) абслугоўвання кліента ў рамках пакета паслуг (у тым ліку са дня падключэння да пакета «Старт», пры гэтым месяц, у якім падключаны кліент да дадзенага пакета лічыцца поўным месяцам абслугоўвання). У перыяд абслугоўвання ў рамках пакета паслуг не ўключаецца перыяд прыпынення аказання паслуг кліенту па пакеце паслуг (у тым ліку на хадайніцтва кліента, а таксама пры невыкананні кліентам абавязацельстваў па выплаце ўзнагароджання (платы)) у адпаведнасці з пунктамі 23 і 24 дадзеных Правіл.
    За абслугоўванне па пакеце «Бізнес» кліентам выплачваецца абаненцкая плата незалежна ад колькасці рахункаў, якія абслугоўваюцца па дадзеным пакеце паслуг. Абаненцкая плата за карыстанне пакетам «Бізнес» разлічваецца ў поўным памеры — штомесячна.

    10. Пакет «Старт» прызначаны для падключэння кліентаў, пазначаных у п.3 дадзеных Правіл, за выключэннем кліентаў, якія абслугоўваюць (раней абслугоўвалі) у рамках пакетаў паслуг з грэйс-перыядам лінейкі пакетаў паслуг.
    Перыяд абслугоўвання па дадзеным пакеце паслуг складае 3 месяцы (уключаючы месяц, у якім кліент падключаны да пакета паслуг).
    Па сканчэнні перыяду абслугоўвання па пакеце «Старт», калі іншае не будзе пазначана ў заяве кліента на абслугоўванне па іншым пакеце паслуг, Банк пераводзіць кліента, падключанага да дадзенага пакета, на абслугоўванне ў рамках пакета «Бізнес» (без прадастаўлення дадатковай Заявы).

    11. Да пакета «Бізнес» (без грэйс-перыяду) на падставе Заявы кліента могуць быць падключаныя кліенты, якія з'яўляюцца кліентамі Банка і маюць бягучы(-ыя) (разліковы(-ыя)) банкаўскі(-ія) рахунак(рахункі) у Банку (на падставе Заявы) і абслугоўваюцца (раней абслугоўваліся) у рамках пакетаў паслуг з грэйс-перыядам лінейкі пакетаў паслуг.
    Перыяд абслугоўвання пакета «Бізнес» з даты падключэння кліента да пакета паслуг не абмежаваны.

    12. На падставе асобнага дагавору/заявы/заяўкі ў адпаведнасці з ЛПА ажыццяўляецца падключэнне да паслуг, уключаных у пакет:
        - рэгістрацыя, падключэнне (з выдачай ключа ЭЛП) і выкарыстанне падсістэмы «Інтэрнэт — Кліент» СДБА;
        - прыём наяўных беларускіх рублёў з выкарыстаннем прылад самаабслугоўвання, абсталяваных модулем прыёму наяўных грашовых сродкаў (банкамат, інфакіёск) з залічэннем на бягучыя
          (разліковыя) банкаўскія рахункі кліента, адкрытыя ў Банку;
        - прыём наяўных беларускіх рублёў з залічэннем на бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі кліента, адкрытыя ў Банку, праз аўтаматычную дэпазітную машыну;
        - дыстанцыйнае інфармаванне аб праведзеных аперацыях, прынятых рашэннях, новых падзеях у рамках дагавору банкаўскага рахунку (Viber/SMS/e-mail);
        - выпуск і абслугоўванне карпаратыўных банкаўскіх плацежных картак, а таксама прадастаўленне па іх паслугі SMS-інфармавання;
        - эквайрынг;
        - залічэнне і выплата заработнай платы і іншых выплат на бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі, да якіх выпушчаныя карткі.

    13. Па п.п. 1.4. аперацыі «Банкаўскі перавод у беларускіх рублях (у тым ліку імгненны плацеж*) на падставе плацежнай інструкцыі, перададзенай у электронным выглядзе (у тым ліку з выкарыстаннем АІС ВГА**), плата не спаганяецца за ажыццяўлення плацяжоў:
       - па аплаце падаткаў, збораў (пошлін), іншых абавязковых плацяжоў у бюджэт, дзяржаўныя мэтавыя бюджэтныя і пазабюджэтныя фонды, арэнднай платы за зямельныя ўчасткі, якія знаходзяцца ў
         дзяржаўнай уласнасці (на асабовыя рахункі, адкрытыя на рахунках 36 групы, за выключэннем плацяжоў на асабовыя рахункі, адкрытыя на балансавым рахунку 3632, 3633, 3636);
       - ўнутры адной юрыдычнай асобы (у тым ліку сярод яго структурных падраздзяленняў, якія маюць адзіны УНП), індывідуальнага прадпрымальніка на рахункі, адкрытыя ў Банку;
       - на рахункі Банка (акрамя рахункаў кліентаў), адкрытыя ў Банку;
       - пералічэнні заработнай платы і прыраўнаваных да яе плацяжоў і іншых грашовых пераводаў на рахункі фізічных асоб, адкрытыя ў Банку;
       - у рамках адной юрыдычнай асобы (у тым ліку з яе структурных падраздзяленняў (філіялаў), якія маюць розныя УНП) пры выкарыстанні паслугі Cash-Pooling.

    14. Узнагароджанне (плата) за здзяйсненне аперацый звыш колькасці, уключанай у пакет паслуг, выплачваецца ў памерах і ў тэрміны, устаноўленыя дзейным Зборнікам платы, калі іншае не прадугледжана пакетам паслуг.

    15. Пры здзяйсненні аперацый, не ўключаных у пакеты паслуг, узнагароджанне (плата) выплачваецца ў адпаведнасці з дзейным Зборнікам платы.

    16. Банк мае права ў аднабаковым парадку (калі іншае не прадугледжана пагадненнем паміж Банкам і кліентам), пасля папярэдняга апавяшчэння кліента ў тэрмін, пазначаны ў дагаворы бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку, уносіць змяненні ў дзейны пакет паслуг (найменне пакета паслуг, умовы абслугоўвання, тэрміны дзеяння, памеры ўзнагароджанняў, змяняць пералік аперацый, уключаных у пакет паслуг).

    17. На падставе Заявы кліент мае права перайсці на абслугоўванне па іншым пакеце паслуг лінейкі пакетаў паслуг (за выключэннем пакета паслуг з грэйс-перыядам):
    17.1. без спагнання платы (узнагароджання):
                па кліентах, падключаных да пакета паслуг «Бізнес» на падставе Заявы;
                па кліентах, якія пераходзяць на абслугоўванне па комплексным пакеце паслуг лінейкі пакетаў паслуг, абаненцкая плата па якім складае больш за 50,00 бел. руб.;
                па кліентах, падключаных да пакета паслуг на перыяд больш за 12 месяцаў абслугоўвання па пакеце паслуг;
    17.2 са спагнаннем платы (узнагароджання) (у адпаведнасці з п.7 аперацыі ў рамках пакета паслуг) пры ўмове менш за 12 месяцаў абслугоўвання па пакеце паслуг (за выключэннем кліентаў, пазначаных у п. 17.1 дадзеных Правіл).
    Перавод кліента на абслугоўвання з аднаго пакета паслуг на іншы ажыццяўляецца з першага чысла месяца, наступнага за датай прадастаўлення Заявы ў Банк.

    18. Пры пераходзе кліента, які заключыў дагавор аб безнаяўных пералічэннях грашовых сродкаў на рахункі фізічных асоб у Банку (у рамках пакета паслуг), на абслугоўванне па іншым пакеце паслуг лінейкі пакетаў паслуг (у адпаведнасці з пунктам 17 дадзеных Правіл), плата па аперацыі «Залічэнне і выплата заработнай платы і іншых выплат на бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі, да якіх выпушчаныя карткі» могуць прымяняцца ў памеры, устаноўленыя дадзеным дагаворам, у тым ліку пры пераходзе з аднаго пакета паслуг на абслугоўванне па іншым пакеце паслуг лінейкі пакетаў паслуг.

    19. Пры пераходзе кліента, які заключыў дагавор аб аказанні паслуг эквайрынгу (у рамках пакета паслуг), на абслугоўванне па іншым пакеце паслуг лінейкі пакетаў паслуг (у адпаведнасці з пунктам 17 дадзеных Правіл), плата па вышэйпазначанай аперацыі можа прымяняцца ў памеры, устаноўленым дадзеным дагаворам, у тым ліку пры пераходзе з аднаго пакета паслуг на абслугоўванне па іншым пакеце паслуг лінейкі пакетаў паслуг.

    20. Банк мае права адключыць кліента (без заявы кліента) ад абслугоўвання па пакеце паслуг пры наяўнасці наступных абставін:
       - адмова кліента ад падключэння да СДБА, скасаванне дагавору аб выкарыстанні СДБА (па ініцыятыве кліента альбо Банка), а таксама ў выпадку, калі дагавор аб выкарыстанні СДБА страціў сілу;
       - пры наяўнасці ў Банку інфармацыі аб узбуджэнні ў дачыненні да кліента вытворчасці па справе аб эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтве), знаходжанні кліента ў працэсе ліквідацыі;
       - наяўнасці пратэрмінавай запазычанасці па аплаце ўзнагароджання (платы) за разліковае касавае абслугоўванне ў Банку.
    Банк адключае кліента ў аднабаковым парадку пры закрыцці ўсіх банкаўскіх рахункаў кліента (па ініцыятыве кліента альбо Банка).

    21. Кліент мае права адключыць пакет паслуг пры прадастаўленні заявы (адвольнай формы, у тым ліку прадастаўленай з выкарыстаннем СДБА) на адмову ад абслугоўвання па пакеце паслуг альбо пры закрыцці бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку (у перыяд дзеяння пакета паслуг):
    21.1. без спагнання платы (узнагароджання):
                па кліентах, якія знаходзяцца на абслугоўванні па пакеце паслуг 12 месяцаў і больш;
                па кліентах, падключаных да пакета паслуг «Бізнес» на падставе Заявы;
    21.2 са спагнаннем платы (узнагароджання) (у адпаведнасці з п.7 аперацыі ў рамках пакета паслуг) пры ўмове менш за 12 месяцаў абслугоўвання па пакеце паслуг (за выключэннем кліентаў, пазначаных
            у п. 21.1 дадзеных Правіл).
    Пры адключэнні кліента ад абслугоўвання па пакеце паслуг узнагароджанне (плата) за здзяйсненне банкаўскіх аперацый (акрамя аперацый, пазначаных у п. 5, п. 6), выплачваецца ў памерах, устаноўленых Зборнікам платы. Парадак спагнання ўзнагароджання (платы) ажыццяўляецца ў адпаведнасці з дагаворам бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях.

    22. Пры адключэнні кліента ад абслугоўвання па пакеце паслуг, у склад якіх уключана дадатковая аперацыя — залічэнне і выплата заработнай платы і іншых выплат на бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі, да якіх выпушчаныя карткі, Банк мае права ініцыяваць павышэнне памеру платы (узнагароджання) па дадзенай аперацыі.

    23. У выпадку невыканання кліентам абавязацельстваў па аплаце абаненцкай платы па пакеце паслуг Банк мае права прыпыніць абслугоўванне кліента па пакеце паслуг і ажыццявіць яго перавод на абслугоўванне згодна са Зборнікам платы (акрамя аперацый, пазначаных у п.п. 1.6.2, 3, 5, 6), з адначасовым прыпыненнем абслугоўвання з выкарыстаннем СДБА.
    Прыпыненне можа ажыццяўляцца па завяршэнні месяца з моманту ўтварэння пратэрмінаванай запазычанасці.
    Абслугоўванне па пакеце паслуг (са спагнаннем абаненцкай платы за адпаведны пакет паслуг) узнаўляецца пры ўмове поўнай выплаты кліентам пратэрмінаванай запазычанасці па плаце (узнагароджанні) за разлікова-касавае абслугоўванне ў беларускіх рублях і (ці) у замежнай валюце ў Банку (у тым ліку абаненцкай платы па пакеце паслуг):
    пры пагашэнні запазычанасці ў першы аперацыйны дзень бягучага месяца — з 1-га чысла бягучага месяца;
    пры пагашэнні запазычанасці ў перыяд з другога па апошні аперацыйны дзень бягучага месяца — з 1-га чысла наступнага месяца.

    24. Кліент мае права часова прыпыніць абслугоўванне па пакеце паслуг у сувязі з прыпыненнем аперацый у СДБА, пісьмова апавясціўшы Банк аб гэтым шляхам прадастаўлення заявы (адвольнай формы), у тым ліку прадастаўленай з выкарыстаннем СДБА, з пазначэннем перыяду часовага прыпынення, які складае поўны каляндарны месяц (месяцы) і не мусіць перавышаць тэрмін, на які прыпыняюцца аперацыі ў СДБА.

    25. Пасля адключэння кліента ад пакета паслуг, пры выкананні ўмоў, пазначаных у Правілах, кліент мае права падключыцца да пакета паслуг з першага чысла наступнага месяца.

    Анлайн званок
    Чат-бот
    Тэлефон (callback)
    Telegram

    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у дачыненнi да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць