Зборнік плат
Глава V. АБСЛУГОЎВАННЕ КЛІЕНТАЎ НА ЎМОВАХ ПАКЕТАЎ БАНКАЎСКІХ ПАСЛУГ |
||||
---|---|---|---|---|
28. Пакет паслуг для суб'ектаў жаночага прадпрымальніцтва «ЧАГО ХОЧУЦЬ ЖАНЧЫНЫ»
|
||||
№ п/п |
Найменне аперацыі |
Найменне пакета/памер платы |
Тэрмін выплаты ўзнагароджання (платы) |
Заўвага |
|
Абаненцкая плата за карыстанне пакетам паслуг за месяц |
45,00 бел. руб. |
У месяцы падключэння кліента да пакета паслуг — у дзень падключэння да пакета паслуг, але не пазней за апошні аперацыйны дзень бягучага месяца |
Абаненцкая плата для карпаратыўных кліентаў, якія ўпершыню адкрываюць банкаўскі рахунак у ААТ «Белаграпрамбанк», не спаганяецца на працягу 3 месяцаў з даты адкрыцця банкаўскага рахунку (грэйс-перыяд). |
1. |
Адкрыццё рахункаў, ажыццяўленне разлікаў, суправаджэнне разліковых аперацый |
|
|
|
1.1. |
Адкрыццё банкаўскіх рахункаў кліента ў беларускіх рублях (па заяве кліента) |
Уключана ў пакет |
|
|
1.2. |
Адкрыццё банкаўскіх рахункаў у замежнай валюце (па заяве кліента) |
Уключана ў пакет |
|
|
1.3. |
Сведчанне сапраўднасці подпісаў асоб, якія маюць права подпісу дакументаў для правядзення разлікаў, і адбітка пячаткі суб'ектаў гаспадарання на картцы з іх узорамі |
Уключана ў пакет |
|
|
1.4. |
Прыём і апрацоўка прадстаўленых на інкаса плацежных патрабаванняў з акцэптам, перададзеных у электронным выглядзе |
Уключана ў пакет |
|
|
1.5. |
Банкаўскі перавод у беларускіх рублях (за выключэннем імгненных плацяжоў) на падставе плацежнай інструкцыі, перададзенай у электронным выглядзе (у тым ліку з выкарыстаннем аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы выканання грашовых абавязацельстваў) |
|
|
|
1.5.1. |
• уключана ў пакет паслуг |
50 пераводаў у месяц |
|
|
1.5.2. |
• звыш пакета паслуг |
1,85 бел. руб. |
У дзень здзяйснення аперацыі, але не пазней за апошні аперацыйны дзень бягучага месяца |
|
1.6. |
Выдача даведак кліентам (аб наяўнасці рахункаў у банку, аб руху грашовых сродкаў па рахунках кліента, аб наяўнасці рэшты грашовых сродкаў на рахунках на пэўную дату, аб асобах, упаўнаважаных распараджацца рахункам, аб наяўнасці запазычанасці па актыўных банкаўскіх аперацыях і іншых) |
Уключана ў пакет |
|
|
2 |
Касавае абслугоўванне ў беларускіх рублях: |
|
|
|
2.1. |
Прыём наяўных беларускіх рублёў ад кліентаў ААТ «Белаграпрамбанк» для залічэння (пералічэння) на іх бягучыя (разліковыя) банкаўскія і іншыя рахункі, адкрытыя ў ААТ «Белаграпрамбанк»: |
|
|
|
2.1.1. |
• праз касу ААТ «Белаграпрамбанк» |
Уключана ў пакет |
|
|
2.1.2. |
• з дапамогай прылад самаабслугоўвання |
Уключана ў пакет |
|
|
2.1.3. |
• праз аўтаматычную дэпазітную машыну |
Уключана ў пакет |
|
За выключэннем іншых рахункаў |
2.2. |
Выдача наяўных беларускіх рублёў з рахункаў юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў |
3% ад сумы |
У дзень выдачы наяўных грошай з рахунку, але не пазней за апошні аперацыйны дзень бягучага месяца |
|
3. |
Дыстанцыйнае банкаўскае абслугоўванне |
|
|
|
3.1. |
Абаненцкая плата за карыстанне «Інтэрнэт-Кліент» сістэмы дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання |
Уключана ў пакет |
|
|
3.2. |
Рэгістрацыя, устаноўка і падключэнне да падсістэмы «Інтэрнэт-Кліент» сістэмы ДБА |
Уключана ў пакет |
|
|
4 |
Дыстанцыйнае інфармаванне аб праведзеных аперацыях, прынятых рашэннях, новых падзеях у рамках дагавору банкаўскага рахунку |
Уключана ў пакет |
|
|
5 |
Аперацыі з карпаратыўнымі банкаўскімі плацежнымі карткамі |
|
|
|
5.1 |
Сэрвіснае абслугоўванне карпаратыўных банкаўскіх плацежных картак |
У пакет уключана |
|
|
5.2. |
Прадастаўленне пакета «XL» паслугі SMS-інфармавання (па карпаратыўных банкаўскіх плацежных картках, выпушчаных (перавыпушчаных) у рамках пакета паслуг) |
Уключана |
|
|
6 |
Зарплатнае абслугоўванне |
|
|
|
6.1 |
Залічэнне і выплата заработнай платы і іншых выплат на бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі, да якіх выпушчаныя банкаўскія плацежныя карткі, у т.л. пералічэнне на базавыя рахункі ў рамках заключанага дагавору |
0,1% ад сумы |
У дзень здзяйснення аперацыі, але не пазней за апошні аперацыйны дзень бягучага месяца |
|
6.2 |
Сэрвіснае абслугоўванне карткі ў пакеце (за кожны тэрмін дзеяння карткі) |
У пакет уключана |
Да атрымання карткі ў памеры, які дзейнічае на дату афармлення (заказу) карткі |
|
7 |
Адключэнне пакета паслуг згодна з заявай карпаратыўнага кліента на працягу 12 месяцаў (уключна) з месяца прадастаўлення пакета паслуг «ЧАГО ХОЧУЦЬ ЖАНЧЫНЫ» (з грэйс-перыядам) ці на працягу 12 месяцаў (уключна), якія ўключаюць агульны перыяд абслугоўвання з месяца прадастаўлення пакета паслуг «SMART START» (пры ўмове пераходу кліента з пакета паслуг «SMART» на пакет паслуг «ЧАГО ХОЧУЦЬ ЖАНЧЫНЫ» (без грэйс-перыяду) да даты адключэння ад пакета паслуг «ЧАГО ХОЧУЦЬ ЖАНЧЫНЫ» |
135,00 бел. руб. |
У момант здзяйснення аперацыі |
|
ПРАВІЛЫ |
||||
1. Правіла прадастаўлення і выкарыстання пакета паслуг «ЧАГО ХОЧУЦЬ ЖАНЧЫНЫ» (далей адпаведна — Правілы, пакет паслуг) рэгулююць парадак прадастаўлення і выкарыстання карпаратыўнымі кліентамі банка, якія адносяцца да бізнес-кірунку «Мікра і малы бізнес» і з'яўляюцца суб'ектамі жаночага прадпрымальніцтва (далей — кліенты) у ААТ «Белаграпрамбанк» (далей — банк) пакета паслуг. |
||||
2. Да суб'ектаў жаночага прадпрымальніцтва адносяцца (далей — крытэры СЖП): |
||||
3. Пакет паслуг з'яўляецца неад'емнай часткай Зборніка платы (узнагароджанняў) за аперацыі, якія ажыццяўляюцца ў банку (далей — Зборнік платы), і вызначае асобны парадак спагнання платы (узнагароджанняў) пры аказанні паслуг кліентам. |
||||
4. Да аднаго пакета паслуг падключаюцца наступныя банкаўскіх рахункі кліента ў беларускіх рублях, адкрытыя ў Банку: |
||||
5. У рамках пакета паслуг прадастаўляецца абслугоўванне з грэйс-перыядам. |
||||
6. Датай падключэння да пакета паслуг з'яўляецца: |
||||
7. Банк аказвае паслугі кліенту з выкарыстаннем падсістэмы СДБА «Інтэрнэт — Кліент», якая ўключана ў пакет паслуг. |
||||
8. Кліент абслугоўваецца ў банку па адным пакеце паслуг. |
||||
9. На падставе асобнага дагавору/заявы/заяўкі ў адпаведнасці з лакальным прававым актам банка (далей — ЛПА) ажыццяўляецца падключэнне да наступных паслуг: |
||||
10. Кліенты, падключаныя да пакета паслуг «ЧАГО ХОЧУЦЬ ЖАНЧЫНЫ» маюць доступ да электроннай гандлёвай пляцоўкі «Сэрвіс электроннай камерцыі «ШырэйКруг» (далей — ЭГП). Доступ і выкананне дзеянняў на ЭГП ажыццяўляецца пры рэгістрацыі кліента ў ЭГП у адпаведнасці з ЛПА банка аб эксплуатацыі электроннай гандлёвай пляцоўкі «Сэрвіс электроннай камерцыі «ШырэйКруг». |
||||
11. Кліенты, падключаныя да пакета паслуг, маюць магчымасць карыстацца крэдытнай падтрымкай банка ў адпаведнасці з умовамі банкаўскіх прадуктаў «Жаночы бізнес — абарот», «Жаночы бізнес — інвест». |
||||
12. Кліенты, падключаныя да пакета паслуг, маюць магчымасць атрымаць паслугі і сэрвісы ў партнёраў банка, у тым ліку: |
||||
13. Кліенты, падключаныя да пакета паслуг, маюць магчымасць прымаць удзел у рэсурсных сустрэчах у анлайн і афлайн фарматах на базе Цэнтраў прыцягнення Igrow банка. |
||||
14. Абаненцкая плата за карыстанне пакетам паслуг спаганяецца ў поўным аб'ёме за бягучы месяц (за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных пунктам 5 дадзеных Правіл) незалежна ад даты падключэння да пакета паслуг і фактычна выкарыстаных кліентам колькасці і складу аперацый, прадугледжаных пакетам паслуг. |
||||
15. Па аперацыі «Банкаўскі перавод у беларускіх рублях» (за выключэннем імгненных плацяжоў) на падставе плацежнай інструкцыі, перададзенай у электронным выглядзе (у тым ліку з выкарыстаннем АІС ВГА), плата не спаганяецца за ажыццяўлення плацяжоў: |
||||
16. Плата (узнагароджанне) за здзяйсненне аперацый звыш колькасці, уключанай у пакет паслуг, выплачваецца ў памерах і ў тэрміны, устаноўленыя дзейным Зборнікам платы, калі іншае не прадугледжана пакетам паслуг. |
||||
17. Пры здзяйсненні аперацый, не ўключаных у пакеты паслуг, плата (узнагароджанне) выплачваецца ў адпаведнасці з дзейным Зборнікам платы. |
||||
18. Па карпаратыўных банкаўскіх плацежных картках, выпушчаных (перавыпушчаных) у рамках пакета паслуг «БІЗНЕС — СТЫЛЬ», «SMART», «СВАІМІ РУКАМІ» без спагнання платы (узнагароджання) ажыццяўляюцца наступныя аперацыі: |
||||
19. Банк мае права ў аднабаковым парадку (калі іншае не прадугледжана пагадненнем паміж банкам і кліентам) пасля папярэдняга апавяшчэння кліента ў тэрмін, пазначаны ў дагаворы бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку, уносіць змяненні ў дзейныя пакеты паслуг (найменне пакета паслуг, умовы абслугоўвання, тэрміны дзеяння, памеры ўзнагароджанняў, змяняць пералік аперацый, уключаных у пакет паслуг). |
||||
20. Банк мае права адключыць кліента ад абслугоўвання па пакеце паслуг пры надыходзе наступных абставін: |
||||
21. Кліент мае права адключыць пакет паслуг пры прадастаўленні заявы (адвольнай формы, у тым ліку прадастаўленай з выкарыстаннем СДБА) на адмову ад абслугоўвання па пакеце паслуг альбо пры закрыцці бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку (і (ці) іншых рахункаў, пазначаных у пункце 4 дадзеных Правіл) (у перыяд дзеяння пакета паслуг): |
||||
21.1. без спагнання платы (узнагароджання): |
||||
21.2. са спагнаннем платы (узнагароджання) (у адпаведнасці з пунктам 7 аперацыі ў рамках пакета паслуг) пры ўмове: |
||||
22. У выпадку невыканання кліентам абавязацельстваў па аплаце абаненцкай платы па сканчэнні месяца з моманту ўтварэння пратэрмінаванай запазычанасці па абаненцкай плаце банк мае права прыпыніць абслугоўванне кліента па пакеце паслуг і ажыццявіць яго перавод на абслугоўванне згодна са Зборнікам платы (акрамя аперацый, пазначаных у падпункце 2.1.2 пункта 2, пункце 5, падпункце 6.1 пункта 6 пакета паслуг) з адначасовым прыпыненнем абслугоўвання з выкарыстаннем СДБА. |
||||
23. Кліент мае права часова прыпыніць абслугоўванне па пакеце паслуг у сувязі з прыпыненнем аперацый у СДБА, пісьмова апавясціўшы банк аб гэтым шляхам прадастаўлення заявы (адвольнай формы), у тым ліку прадастаўленай з выкарыстаннем СДБА, з пазначэннем перыяду часовага прыпынення, які складае поўны каляндарны месяц (месяцы) і не мусіць перавышаць тэрмін, на які прыпыняюцца аперацыі ў СДБА. |
||||
24. Пасля адключэння кліента ад пакета паслуг у адпаведнасці з пунктам 21 дадзеных Правіл, пры выкананні ўмоў, пазначаных у дадзеных Правілах, кліент мае права падключыцца да пакета паслуг з першага чысла наступнага месяца. |