Зборнік плат
ПРАВІЛЫ |
---|
1. Правілы прадастаўлення і выкарыстання пакетаў паслуг для карпаратыўных кліентаў ААТ «Белаграпрамбанк» (далей — Правілы) рэгулююць парадак прадастаўлення і выкарыстання нябанкаўскімі фінансавымі арганізацыямі, спецыялізаванымі фінансавымі арганізацыямі, камерцыйнымі арганізацыямі, некамерцыйнымі арганізацыямі (апроч садовых таварыстваў) і індывідуальнымі прадпрымальнікамі, у тым ліку карпаратыўнымі кліентамі-нерэзідэнтамі (далей — кліенты) пакетаў паслуг. |
Пакет паслуг для карпаратыўных кліентаў (далей — пакет паслуг) — комплекс банкаўскіх паслуг, якія прадастаўляюцца ў адпаведнасці з дагаворам бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях кліентам у ААТ «Белаграпрамбанк» (далей — Банк) на падставе заявы (адвольнай формы) на падключэнне да пакета паслуг/на змену пакета паслуг ці на падставе заявы на адкрыццё банкаўскага рахунку (у тым ліку заявы на комплекснае банкаўскае абслугоўванне) (далей — заява). Заява можа быць прадстаўлена з выкарыстаннем сістэм дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (далей — СДБА). |
2. Пакеты паслуг з'яўляюцца неад'емнай часткай Зборніка платы (узнагароджанняў) за аперацыі, якія ажыццяўляе ААТ «Белаграпрамбанк» (далей — Зборнік платы) і вызначае асобны парадак спагнання ўзнагароджання (платы) пры аказанні паслуг кліентам. |
3. Пакет паслуг складаецца з: |
3.1. асноўнага пакета паслуг «SMART» (падраздзел 22.1 раздзела 22 Зборніка платы). |
3.1.1. да пакета паслуг падключаюцца: індывідуальныя прадпрымальнікі — да пакета паслуг «SMART ІП»; |
3.1.2. да аднаго пакета паслуг падключаюцца наступныя банкаўскія рахункі кліента ў беларускіх рублях, адкрытыя ў Банку: |
- бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі (у тым ліку спецыяльныя рахункі і субрахункі, рахункі, да якіх выпускаюцца карпаратыўныя банкаўскія плацежныя карткі), |
- дабрачынныя рахункі, |
- рахункі па даверным кіраванні. |
Да пакетаў паслуг не падключаюцца рахункі кліентаў па акумуляванні бюджэтных сродкаў. |
3.1.3. у рамках пакета паслуг прадастаўляецца абслугоўванне: |
па пакеце паслуг «SMART START» (у адпаведнасці з падпунктам 3.1.3.1 пункта 3); |
па пакеце паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ» (у адпаведнасці з падпунктам 3.1.3.2 пункта 3); |
па пакеце паслуг: «SMART БЕЗЛІМІТ» (у адпаведнасці з падпунктам 3.1.3.3 пункта 3). |
3.1.3.1. Пакет паслуг «SMART START» прадастаўляецца новым кліентам, у якіх на момант падачы ў Банк заявы на адкрыццё бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях (і (ці) іншых рахункаў, пазначаных у падпункце 3.1.2. пункта 3 Правіл) на працягу 12 месяцаў (уключна) адсутнічаюць бягучыя (разліковыя) банкаўскія і (ці) іншыя рахункі ў Банку (у тым ліку калі яны ўпершыню адкрываюць бягучы (разліковы) банкаўскі рахунак у беларускіх рублях, у дачыненні да якіх органам рэгістрацыі ў Банк накіравана электронная заява праз АІС «Узаемадзеянне» і (ці) СДБА (пры тэхнічнай магчымасці ў Банку) (далей — новыя кліенты). |
Пры наяўнасці ў кліента дзейнага пакета паслуг «SMART START» і пры ўмове ўзгаднення начальнікам Цэнтра банкаўскіх паслуг (службовай асобай, якая выконвае яго абавязкі ў перыяд часовай адсутнасці, ці выконвае працу па вакантнай пасадзе начальніка Цэнтра банкаўскіх паслуг) (далей — службовая асоба ЦБП), дырэктарам Цэнтра найбуйнейшага бізнесу (службовай асобай, якая выконвае яго абавязкі ў перыяд часовай адсутнасці, ці выконвае працу па вакантнай пасадзе дырэктара Цэнтра найбуйнейшага бізнесу) (далей — службовая асоба ЦНБ) структурнае падраздзяленне кліента (філіялы, прадстаўніцтвы і інш.), якое ў тым ліку мае ўласны УНП, можа падключыцца да асобнага пакета паслуг «SMART START» (пры наяўнасці ў яго СДБА). |
Пакет паслуг «SMART START» прадастаўляецца на 6 месяцаў, на працягу якіх абаненцкая плата па дадзеным пакеце спаганяецца ў памеры 0,01 бел. руб. за месяц (пры гэтым месяц, у якім падключаны кліент да дадзенага пакета, лічыцца поўным месяцам абслугоўвання). |
На працягу дзеяння пакета паслуг «SMART START» Банк не ажыццяўляе падключэнне кліента да дадатковага(-ых) пакета(-аў) «PRO». |
Кліент мае права падключыцца да дадатковых пакетаў «PRO» па пакеце паслуг «SMART» (пры абслугоўванні ў рамках пакета паслуг «SMART START») з |
У перыяд дзеяння пакета паслуг «SMART START» на падставе заявы (у тым ліку з выкарыстаннем СДБА) кліент мае права перайсці на абслугоўванне на пакет паслуг «SMART БЕЗЛІМІТ». |
Па сканчэнні дзеяння пакета паслуг «SMART START» Банк у аднабаковым парадку з 1 чысла месяца, наступнага за 6-м месяцам абслугоўвання кліента па пакеце паслуг «SMART START», калі іншае не будзе пазначана ў заяве кліента, пераводзіць на абслугоўванне: |
індывідуальнага прадпрымальніка — да пакета паслуг «SMART ІП»; |
кліента, за выключэннем індывідуальнага прадпрымальніка, які адносіцца да бізнес-кірунку «Мікра і малы бізнес», — да пакета паслуг «SMART ММБ»; |
кліента, якія адносіцца да бізнес-кірунку «Буйны і найбуйнейшы бізнес», — да пакета паслуг «SMART БНБ»; |
Катэгорыі і бізнес-кірункі прысвойваюцца кліентам у адпаведнасці з ЛПА, якія рэгламентуюць парадак сегментацыі карпаратыўных кліентаў. |
У выпадку адключэння кліента ад пакета паслуг (на падставе Заявы) на працягу 12 месяцаў (з месяца прадастаўлення пакета паслуг «SMART START»), кліентам выплачваецца плата (узнагароджанне) Банку ў памеры, пазначаным у падпункце 5.1 пункта 5 пакета паслуг «SMART START». |
Тэрмін абслугоўвання кліента, падключанага да асноўнага пакета паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ» не абмежаваны. |
3.1.3.1-1. ПУНКТ ВЫКЛЮЧАНЫ |
3.1.3.1-2. ПУНКТ ВЫКЛЮЧАНЫ |
3.1.3.1-3. ПУНКТ ВЫКЛЮЧАНЫ |
3.1.3.2. Да пакета паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ» падключаюцца кліенты, якія маюць бягучы(-ыя) (разліковы(-ыя) банкаўскі(-ія) рахунак(рахункі) у Банку (на падставе Заявы) (і (ці) іншыя рахункі, пазначаныя ў падпункце 3.1.2. пункта 3 Правіл), а таксама кліенты, у якіх на момант падачы заявы на адкрыццё бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях і (ці) іншых рахункаў, пазначаных у падпункце 3.1.2 пункта 3 Правіл) у Банку адсутнічалі бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі і (ці) іншыя рахункі. |
За абслугоўванне па пакеце паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ» кліентам выплачваецца абаненцкая плата незалежна ад колькасці рахункаў, якія абслугоўваюцца па дадзеным пакеце паслуг. |
Кліент мае права падключыцца да дадатковых пакетаў «PRO» па пакеце паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ» у дзень падключэння да дадзенага пакета паслуг. |
Новыя кліенты маюць права не падключацца да пакета паслуг «SMART START» і пры адкрыцці банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях падключацца: |
да асноўнага пакета паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ»; |
да комплекснага пакета паслуг, у склад якога ўваходзіць асноўны пакет паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ» і дадатковы(-ыя) пакет(-ы) паслуг «PRO». |
Тэрмін абслугоўвання кліента, падключанага да асноўнага пакета паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ» не абмежаваны. |
3.1.3.3. Да пакета паслуг «SMART БЕЗЛІМІТ» падключаюцца кліенты катэгорыі «ІП» і «Мікра» бізнес-кірунку «Мікра і малы бізнес», якія маюць бягучы(-ыя) (разліковы(-ыя) банкаўскі(-ія) рахунак(рахункі) у Банку (на падставе Заявы) (і (ці) іншыя рахункі, пазначаныя ў падпункце 3.1.2. пункта 3 Правіл), а таксама кліенты, у якіх на момант падачы заявы на адкрыццё бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях і (ці) іншых рахункаў, пазначаных у падпункце 3.1.2 пункта 3 Правіл) у Банку адсутнічалі іншыя рахункі. |
3.2. дадатковага(-ых) пакета(-аў) паслуг «PRO» (падраздзелы 22.2.1., 22.2.2., 22.2.3., 22.2.4. раздзела 22 Зборніка платы): |
- «Трэйд»; |
- «Кэш»; |
- «ЗЭД»; |
- «Кансалт». |
3.2.1. Кліент мае права на абслугоўванне ў Банку па комплексным пакеце паслуг, у склад якога ўваходзіць асноўны пакет паслуг «SMART» (за выключэннем «SMART START», «SMART БЕЗЛІМІТ») і дадатковы(-ыя) пакет(-ы) паслуг «PRO»: |
- «SMART» + «PRO» («Трэйд» + «Кэш» + «ЗЭД»); |
- «SMART» + «PRO» («Трэйд» + «Кэш»); |
- «SMART» + «PRO» («Кэш» + «ЗЭД»); |
- «SMART» + «PRO» («Трэйд» + «ЗЭД»); |
- «SMART» + «PRO» («Трэйд»); |
- «SMART» + «PRO» («Кэш»); |
- «SMART» + «PRO» («ЗЭД»); |
- «SMART» + «PRO» («Кансалт»). |
На працягу абслугоўвання кліента па пакеце паслуг «SMART» + «PRO» («Кансалт») Банк не ажыццяўляе падключэнне кліента да іншага дадатковага пакета паслуг «PRO». |
4. Кліент абслугоўваецца ў Банку па адным пакеце паслуг (у тым ліку па комплексным пакеце паслуг). |
Структурнае падраздзяленне кліента (філіялы, прадстаўніцтвы і інш.), якія маюць уласны УНП, падключаецца да асобнага пакета паслуг (пры наяўнасці ў яго СДБА). |
Юрыдычная асоба (індывідуальны прадпрымальнік) пры адкрыцці банкаўскага рахунку для вядзення спраў простага таварыства, якое мае ўласны УНП, падключаецца да асобнага пакета паслуг (пры наяўнасці ў яго СДБА). Пры ўмове ўзгаднення са службовай асобай ЦБП, службовай асобай ЦНБ структурнае падраздзяленне кліента (філіялы, прадстаўніцтвы і інш.), якое не мае ўласнага УНП, можа падключыцца да асобнага пакета паслуг (пры наяўнасці ў яго СДБА). |
5. Датай падключэння да пакета паслуг з'яўляецца: |
для кліентаў, якія адкрываюць першы банкаўскі рахунак у беларускіх рублях, — дата адкрыцця першага банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях у Банку; |
для кліентаў, якія пераафармляюць банкаўскі рахунак у рамках рэарганізацыі (змянення структуры юрыдычнай асобы), — дата пераафармлення банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях у Банку; |
для іншых кліентаў, якія знаходзяцца на абслугоўванні ў Банку ў адпаведнасці з дагаворам бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях (і (ці) іншых рахункаў, пазначаных у падпункце 3.1.2 пункта 3 Правіл), — першае чысло месяца, наступнага за датай падачы кліентам заявы. |
6. За абслугоўванне па пакеце паслуг кліентам выплачваецца абаненцкая плата незалежна ад колькасці рахункаў, якія абслугоўваюцца па дадзеным пакеце паслуг. Склад пакета паслуг не змяняецца пры падключэнні да пакета паслуг дадатковых рахункаў (адкрытых, перааформленых у рамках рэарганізацыі, змянення структуры юрыдычнай асобы) (колькасць аперацый, якія ўваходзяць у склад пакета, не павялічваецца). |
Абаненцкая плата за карыстанне пакетамі паслуг разлічваецца ў поўным памеры за кожны каляндарны месяц абслугоўвання, пачынаючы з даты падключэння і далей — штомесячна. |
Колькасць банкаўскіх аперацый, якія ўваходзяць у склад пакета паслуг, разлічваецца за каляндарны месяц. |
Пры абслугоўванні кліента па комплексным пакеце паслуг («SMART» + «PRO») абаненцкая плата па комплексным пакеце паслуг складаецца з сумы абаненцкай платы асноўнага пакета паслуг «SMART» і абаненцкай платы дадатковага(-ых) пакета(-аў) паслуг «PRO». |
Пры абслугоўванні кліента па комплексным пакеце паслуг («SMART» + «PRO») колькасць банкаўскіх пераводаў у беларускіх рублях (за выключэннем імгненных плацяжоў) на падставе плацежнай інструкцыі, перададзенай у электронным выглядзе (у тым ліку з выкарыстаннем АІС ВГА), складаецца з колькасці банкаўскіх пераводаў у беларускіх рублях (за выключэннем імгненных плацяжоў) на падставе плацежнай інструкцыі, перададзенай у электронным выглядзе (у тым ліку з выкарыстаннем АІС ВГА), асноўнага пакета паслуг «SMART» і колькасці банкаўскіх пераводаў у беларускіх рублях (за выключэннем імгненных плацяжоў) на падставе плацежнай інструкцыі, перададзенай у электронным выглядзе (у тым ліку з выкарыстаннем АІС ВГА), дадатковага(-ых) пакета(-аў) паслуг «PRO» («Трэйд»). |
7. Банк не ажыццяўляе падключэнне да пакета паслуг (у тым ліку да комплекснага пакета паслуг), калі ў кліента на момант падключэння да пакета паслуг (да комплекснага пакета паслуг) маецца пратэрмінаваная запазычанасць па аплаце ўзнагароджання (платы) за разлікова-касавае абслугоўванне ў Банку. |
8. На падставе асобнага дагавору/заявы/заяўкі ў адпаведнасці з ЛПА ажыццяўляецца падключэнне да паслуг, уключаных: |
8.1 у асноўны пакет паслуг «SMART»: |
8.2. у дадатковыя пакеты паслуг «PRO» («Кэш»), «PRO» («Кансалт»): |
- прыём наяўных беларускіх рублёў з выкарыстаннем прылад, абсталяваных модулем прыёму наяўных грашовых сродкаў (банкамат, інфакіёск), з залічэннем на бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі кліента, адкрытыя ў ААТ «Белаграпрамбанк»; |
- прыём наяўных беларускіх рублёў з залічэннем на бягучыя (разліковыя) банкаўскія рахункі кліента, адкрытыя ў ААТ «Белаграпрамбанк», праз аўтаматычную дэпазітную машыну; |
8.3. у дадатковыя пакеты паслуг «PRO» («ЗЭД»), «PRO» («Кансалт») — рэгістрацыя валютных дагавораў. |
9. Па аперацыі «Банкаўскі перавод у беларускіх рублях (за выключэннем імгненных плацяжоў) на падставе плацежнай інструкцыі, перададзенай у электронным выглядзе (у тым ліку з выкарыстаннем АІС ВГА), плата не спаганяецца за ажыццяўлення плацяжоў: |
- па аплаце падаткаў, збораў (пошлін), іншых абавязковых плацяжоў у бюджэт, дзяржаўныя мэтавыя бюджэтныя і пазабюджэтныя фонды, арэнднай платы за зямельныя ўчасткі, якія знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці (на асабовыя рахункі, адкрытыя на рахунках 36 групы, за выключэннем плацяжоў на асабовыя рахункі, адкрытыя на балансавым рахунку 3632, 3633, 3636); |
- на рахункі, адкрытыя ў банку, пры ажыццяўленні плацяжоў паміж рахункамі юрыдычнай асобы і (ці) рахункамі яго структурных падраздзяленняў, чый УНП супадае з УНП юрыдычнай асобы; |
- на рахункі Банка (акрамя рахункаў кліентаў), адкрытыя ў Банку; |
- пералічэнні заработнай платы і прыраўнаваных да яе плацяжоў і іншых грашовых пераводаў на рахункі фізічных асоб, адкрытыя ў Банку; |
- у рамках адной юрыдычнай асобы (у тым ліку з яе структурных падраздзяленняў (філіялаў), якія маюць розныя УНП) пры выкарыстанні паслугі Cash-Pooling. |
10. Узнагароджанне (плата) за здзяйсненне аперацый звыш колькасці, уключанай у пакет паслуг, выплачваецца ў памерах і ў тэрміны, устаноўленыя дзейным Зборнікам платы, калі іншае не прадугледжана пакетам паслуг. |
|
10.2. Сэрвіснае абслугоўванне карпаратыўных банкаўскіх плацежных картак (у тым ліку перавыпуск), эмітаваных ААТ «Белаграпрамбанк (за выключэннем тэрміновага афармлення), а таксама прадастаўленне пакета «XL» паслугі SMS-інфармавання па карпаратыўных банкаўскіх плацежных картках, выпушчаных (перавыпушчаных) у рамках пакета паслуг «БІЗНЕС — СТЫЛЬ», ажыццяўляецца без спагнання платы (узнагароджання). |
11. Пры здзяйсненні аперацый, не ўключаных у пакеты паслуг (у тым ліку ў комплексны пакет паслуг), узнагароджанне (плата) выплачваецца ў адпаведнасці з дзейным Зборнікам платы. |
12. Банк мае права ў аднабаковым парадку (калі іншае не прадугледжана пагадненнем паміж Банкам і кліентам), пасля папярэдняга апавяшчэння кліента ў тэрмін, пазначаны ў дагаворы бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку, уносіць змены ў дзейныя пакеты паслуг, у тым ліку ў комплексныя пакеты паслуг (найменні пакета паслуг, умовы абслугоўвання, тэрміны дзеяння, памеры ўзнагароджанняў, змяняць пералік аперацый, уключаных у пакеты паслуг). |
13. На падставе заявы кліент мае права: |
13.1. перайсці без спагнання дадатковай платы на абслугоўванне: |
з пакета паслуг «SMART START» (на працягу 6 месяцаў абслугоўвання кліента на дадзеным пакеце) на комплексны пакет паслуг, у склад якога ўваходзіць асноўны пакет паслуг: «SMART ІП», «SMART ММБ», «SMART БНБ» і дадатковы(-ыя) пакет(-ы) паслуг «PRO»; |
з пакета паслуг «SMART START» (у перыяд дзеяння дадзенага пакета паслуг) на пакет паслуг «SMART БЕЗЛІМІТ»; |
з аднаго комплекснага пакета паслуг на іншы комплексны пакет паслуг з іншым(-і) дадактовым(-і) пакетам(-і) паслуг «PRO» (згодна з п.п. 3.2.1 п. 3 дадзеных Правіл); |
13.2 перайсці са спагнаннем дадатковай платы на пакет паслуг «SMART БЕЗЛІМІТ» (у адпаведнасці з пунктам 6 пакета паслуг «SMART БЕЗЛІМІТ») з іншага пакета паслуг, акрамя пакета паслуг «SMART START». |
Перавод кліента з абслугоўвання з аднаго пакета паслуг на іншы ажыццяўляецца з першага чысла месяца, наступнага за датай падачы кліентам заявы ў Банк (у тым ліку з выкарыстаннем СДБА). |
14. Банк мае права адключыць кліента ад абслугоўвання па пакеце паслуг пры наяўнасці наступных абставін: |
- адмова кліента ад падключэння да СДБА, скасаванне дагавору аб выкарыстанні СДБА (па ініцыятыве кліента альбо Банка), а таксама ў выпадку, калі дагавор аб выкарыстанні СДБА страціў сілу; |
- пры наяўнасці ў Банку інфармацыі аб узбуджэнні ў дачыненні да кліента вытворчасці па справе аб неплацежаздольнасці ці банкруцтве, знаходжанні кліента ў працэсе ліквідацыі; |
- наяўнасці пратэрмінавай запазычанасці па аплаце ўзнагароджання (платы) за разліковае касавае абслугоўванне ў Банку ў тэрміны, прадугледжаныя ЛПА. |
Банк адключае кліента ў аднабаковым парадку з: |
даты закрыцця ўсіх банкаўскіх рахункаў кліента (па ініцыятыве Банка); |
даты закрыцця ўсіх банкаўскіх рахункаў індывідуальнага прадпрымальніка (праз закрыццё прадпрымальніцкай дзейнасці ў адпаведнасці з заканадаўствам); |
даты пераафармлення ўсіх банкаўскіх рахункаў у беларускіх рублях правапераемнікам (пры пераафармленні банкаўскіх рахункаў кліента пры яго рэарганізацыі з захаваннем раней адкрытых банкаўскіх рахункаў). |
Банк мае права адключыць кліента ў аднабаковым баку ад абслугоўвання па пакеце паслуг пасля атрымання з дзяржаўных органаў, упаўнаважаных весці Адзіны дзяржаўны рэгістр юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, звестак аб выключэнні ўладальніка рахунку з названага рэгістра. Звесткі аб выключэнні з Адзінага дзяржаўнага рэгістра юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў могуць быць атрыманыя з інфармацыі органаў рэгістрацыі, якая штомесячна публікуецца ў газеце «Рэспублiка» ў адпаведнасці з заканадаўствам, а таксама з інфармацыі, размешчанай на афіцыйным сайце Міністэрства юстыцыі, Міністэрства па падатках і зборах, а таксама з іншых крыніц, прадугледжаных ЛПА. |
Па кліентах, у якіх адключэнне пакетаў паслуг ажыццяўляецца па ініцыятыве Банка, плата (узнагароджанне) згодна з пунктам 7 пакета паслуг «SMART START» не спаганяецца. |
15. Кліент мае права адключыць пакет паслуг пры прадастаўленні заявы (адвольнай формы, у тым ліку прадастаўленай з выкарыстаннем СДБА) на адмову ад абслугоўвання па пакеце паслуг альбо пры закрыцці бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку (і (ці) іншых рахункаў, пазначаных у падпункце 3.1.2. пункта 3 Правіл) (у перыяд дзеяння пакета паслуг): |
15.1. без спагнання платы (узнагароджання): |
па кліентах, якія знаходзяцца на абслугоўванні па пакеце паслуг «SMART» (з прадастаўленнем пакета паслуг «SMART START») больш за 12 месяцаў; |
па кліентах, якія знаходзяцца на абслугоўванні па пакеце паслуг «SMART» (з прадастаўленнем пакета паслуг «SMART START») 12 месяцаў ці менш за 12 месяцаў, і якія пераходзяць (на падставе заявы кліента) на абслугоўванне па пакеце паслуг для карпаратыўных кліентаў «Сваімі рукамі» (па пакеце паслуг «Бізнес») ці пакеце паслуг для суб'ектаў жаночага прадпрымальніцтва «Чаго хочуць жанчыны» (без грэйс-перыяду); |
па кліентах, падключаных да іншых пакетаў паслуг; |
15.2. са спагнаннем платы (узнагароджання) (у адпаведнасці з пунктам 7 пакета паслуг «SMART START») пры ўмове абслугоўвання па пакеце паслуг «SMART» (з прадастаўленнем пакета паслуг «SMART START») 12 месяцаў ці менш за 12 месяцаў (за выключэннем кліентаў, пазначаных у падпункце 15.1. пункта 15 Правіл). |
Пры адключэнні кліента ад абслугоўвання па пакеце паслуг узнагароджанне (плата) за здзяйсненне банкаўскіх аперацый, выплачваецца ў памерах, устаноўленых Зборнікам платы (акрамя аперацый, пазначаных у пункце 2 дадатковых пакетаў паслуг «PRO» («Трэйд»), «PRO» («ЗЭД»), «PRO» («Кансалт»). Парадак спагнання ўзнагароджання (платы) ажыццяўляецца ў адпаведнасці з дагаворам бягучага (разліковага) банкаўскага рахунку ў беларускіх рублях. |
15.2-1. ПУНКТ ВЫКЛЮЧАНЫ |
16. У выпадку невыканання кліентам абавязацельстваў па аплаце абаненцкай платы па пакеце паслуг (па комплексным пакеце паслуг) Банк мае права прыпыніць абслугоўванне кліента па пакеце паслуг (у тым ліку па комплексным пакеце паслуг) і ажыццявіць яго перавод на абслугоўванне згодна са Зборнікам платы (акрамя аперацый, пазначаных у п. 1.1.3. дадатковага пакета паслуг «PRO» Кэш, п. 2. дадатковых пакетаў паслуг «PRO» («Трэйд»), «PRO» («ЗЭД»), «PRO» («Кансалт»), п. 5.1.3 дадатковага пакета «PRO» («Кансалт»)) з адначасовым прыпыненнем абслугоўвання з выкарыстаннем СДБА. |
Прыпыненне можа ажыццяўляцца па завяршэнні месяца з моманту ўтварэння пратэрмінаванай запазычанасці. |
Абслугоўванне па пакеце паслуг (са спагнаннем абаненцкай платы за адпаведны пакет паслуг) узнаўляецца пры ўмове поўнай выплаты кліентам пратэрмінаванай запазычанасці па плаце (узнагароджанні) за разлікова-касавае абслугоўванне ў беларускіх рублях і (ці) у замежнай валюце ў Банку (у тым ліку абаненцкай платы па пакеце паслуг): |
17. Пасля адключэння кліента ад пакета паслуг (зборнага пакета паслуг), пры выкананні ўмоў, пазначаных у Правілах, кліент мае права падключыцца да пакета паслуг (комплекснага пакета паслуг) з першага чысла наступнага месяца. |
18. Кліент мае права часова прыпыніць абслугоўванне па пакеце паслуг (зборным пакеце паслуг) у сувязі з прыпыненнем аперацый у СДБА, пісьмова апавясціўшы Банк аб гэтым шляхам прадастаўлення заявы (адвольнай формы), у тым ліку прадастаўленай з выкарыстаннем СДБА, з пазначэннем перыяду часовага прыпынення, які складае поўны каляндарны месяц (месяцы) і не мусіць перавышаць тэрмін, на які прыпыняюцца аперацыі ў СДБА. |